hirdetés
hirdetés
hirdetés

GKM - online munkákra keres fejlesztőcéget

Biztonsági közlekedésre nevelő online játékokat indít el jövőre a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium (GKM). A szaktárca három multimédiás szoftver és három flash-játék fejlesztési feladataira írt ki gyorsított tárgyalási eljárást. - derül ki a Közbeszerzési Értesítőből.
hirdetés
A győztes feladata az lesz, hogy különböző korosztályoknak szóló, közlekedési alapokra nevelő multimédiás szoftvereket, valamint a biztonságos közlekedésre nevelő flash-játékokat fejlesszen a GKM-nek. A kétféle feladatra külön-külön is lehet jelentkezni.

A szoftvert és az online játékot három-három korosztálynak, a hét-tíz éveseknek, a 11-15 éveseknek és a 16-18 éveseknek kell kifejlesztenie a kiválasztott ügynökségnek.

A kiírás szerint a legkisebbeknek szóló témák között szerepelnie kell például a láthatóságnak és a kerékpáros közlekedésnek.

A tinédzsereknek a csoportos közlekedés témájában, valamint arról kell készíteni anyagokat, hogy milyen veszélyt rejt a közlekedésben a mobiltelefonálás vagy a zenehallgatás miatti figyelmetlenség.

A 16-18 éves korosztályt megcélzó multimédiás anyagnak és a játéknak az általános balesetmegelőzési témákról - biztonsági öv, gyorshajtás, mobiltelefonálás - a diszkóbalesetekről és a motoros közlekedésről kell szólnia.

A kiírás szerint a munkáknak 2008. május 30-ikáig kell elkészülnie. Az ajánlatokat a GKM december 22-ig várja.
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Love, Death & Robots egyik epizódjában végzett digitális effektekért kapták az Annie-díjat.

A SorozatWiki információi szerint az RTL Magyarország, a TV2 és a Viasat is bedarál saját gyártású műsort.

Nagyívű, Sissitől egészen Mészáros Lőrincig eljutó összeállítás az osztrák és magyar nézőknek.

A Media1 biztosnak véli, hogy jövő csütörtöktől minden munkanap megjelenik az ingyenes újság.

Először osztják majd ki a „Live Communication” díjakat, amire 2019-es rendezvényekkel lehet pályázni.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés