hirdetés
hirdetés
hirdetés

GKM - meghosszabbították a mobilkoncessziót

A Magyar Telekom (MT) és a Pannon az üzleti tervükön túlmenően fejlesztik a mobilszélessávú hálózatukat az ország hátrányos helyzetű régióiban - erről a két szolgáltató Kóka János gazdasági és közlekedési miniszterrel állapodott meg a 900 MHz-s GSM frekvenciahasználati jogosultságról szóló szerződésben. A Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) honlapja szerint a mobilkoncessziót a felek 7,5 évvel hosszabbították meg.
hirdetés
Mint arról korábban beszámoltunk a Pannon és az MT 15 évre kötött koncessziós szerződése jövő novemberben lejár, a meghosszabbítást pedig bizonyos feltételekhez kötötte a GKM vezetője.

A két telekommunikációs szolgáltató vállalata az előírásokat, amely egyszeri nettó tíz-tíz milliárd forint díjbefizetést, valamint az elkövetkező két évben az előre betervezett fejlesztéseiken túl, nettó 20-20 milliárd forint értékű beruházást jelent. A fejlesztésekre a dél-dunántúli, az észak-magyarországi, az észak-alföldi, a dél-alföldi, a közép-dunántúli és a nyugat-dunántúli régióban kerül sor, amelynek révén 2009 végére a lakosság 98 százaléka számára válik hozzáférhetővé a mobilszélessáv.

A Pannon és az MT a többletberuházásokhoz társasági adókedvezményt nem vehet igénybe, uniós forrást sem használhatnak fel, továbbá a II. Nemzeti Fejlesztési Terv - vagy a később meghirdetésre kerülő hasonló fejlesztési tervek - operatív programjaiból sem igényelhetnek forrást.

A szerződések meghosszabbításával egy időben a szolgáltatók - a társadalmi mobilitás és a digitális szakadék felszámolása érdekében - aláírtak egy, a közérdekű célok megvalósításáról szóló együttműködési szerződést is.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés