hirdetés
hirdetés
hirdetés

GKM - meghosszabbították a mobilkoncessziót

A Magyar Telekom (MT) és a Pannon az üzleti tervükön túlmenően fejlesztik a mobilszélessávú hálózatukat az ország hátrányos helyzetű régióiban - erről a két szolgáltató Kóka János gazdasági és közlekedési miniszterrel állapodott meg a 900 MHz-s GSM frekvenciahasználati jogosultságról szóló szerződésben. A Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) honlapja szerint a mobilkoncessziót a felek 7,5 évvel hosszabbították meg.
hirdetés
Mint arról korábban beszámoltunk a Pannon és az MT 15 évre kötött koncessziós szerződése jövő novemberben lejár, a meghosszabbítást pedig bizonyos feltételekhez kötötte a GKM vezetője.

A két telekommunikációs szolgáltató vállalata az előírásokat, amely egyszeri nettó tíz-tíz milliárd forint díjbefizetést, valamint az elkövetkező két évben az előre betervezett fejlesztéseiken túl, nettó 20-20 milliárd forint értékű beruházást jelent. A fejlesztésekre a dél-dunántúli, az észak-magyarországi, az észak-alföldi, a dél-alföldi, a közép-dunántúli és a nyugat-dunántúli régióban kerül sor, amelynek révén 2009 végére a lakosság 98 százaléka számára válik hozzáférhetővé a mobilszélessáv.

A Pannon és az MT a többletberuházásokhoz társasági adókedvezményt nem vehet igénybe, uniós forrást sem használhatnak fel, továbbá a II. Nemzeti Fejlesztési Terv - vagy a később meghirdetésre kerülő hasonló fejlesztési tervek - operatív programjaiból sem igényelhetnek forrást.

A szerződések meghosszabbításával egy időben a szolgáltatók - a társadalmi mobilitás és a digitális szakadék felszámolása érdekében - aláírtak egy, a közérdekű célok megvalósításáról szóló együttműködési szerződést is.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2008-as válság óta ez az első márkakampány, de előfizetőket is szereznének vele.

A színész ismét egy Lincoln ülésén elmélkedik a teljesítményről.

A Budapest Park akciójából befolyó összeg a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségéhez vándorol.

Vegán ételeket főz és beszélget a vendégeivel és a párjával.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés