hirdetés
hirdetés
hirdetés

Gin&tonicos városnéző buszt indított a Hendrick's

A koktélpultos, nyitott piknikbusz hétvégéig közlekedik, bárki vehet rá jegyeket.

hirdetés

A szokatlanság, különlegesség a prémium Hendrick's gin világának pillérei, és ehhez kötődő aktivitást szerveztek június elejére a Bistro Reklámügynökséggel az Unusual Budapest kampányuk keretében.

Szombatig bárki jegyet válthat a márkázott, koktélpulttal és műfűvel tuningolt retró kabrió buszukra, amely csavaros városnézést kínál: elmegy például a város legkeskenyebb épülete mellett, és az is kiderül a fedélzetén, hogy mi köze a náciknak az Anker-házhoz. A jegyhez, ami eleve annyiba kerül, mint a belvárosban alsó hangon egy gin&tonic, jár egy belépő koktél is, és a fedélzeten továbbiakat is lehet kevertetni, itt a Facebook esemény a részletekkel, alant pedig a promóvideó.

Szerdán már néhány újságíró és influenszer előtt felavatták a buszt egy sajtókörrel, amit azzal dobtak fel, hogy egy öltönyös, álarcos figura, az Esernyős Emberről elkeresztelt művészeti projekt főszereplője mászott fel egy kereszteződésben a buszra. Nem töltött sok időt rajta, mert a Szabadság hídon leugrott és felrohant a pillér tetejére, 36 méter magasra, hogy ott egy drónnak pózoljon az esernyőjével, majd lefusson, kicsit visszaszálljon a buszra, majd a híd alatt, a rakparton egy ijesztő kaszkadőrugrással távozzon a buszról.

Alkotók

Megrendelő - Roust Hungary Kft.

Brand Manager - Bagi Bernadett

PR - Borókai Fanni

Kreatív koncepció és rendezvényszervezés  -  Bistro Reklámügynökség

Ügyvezető - Maros Róbert

Head of Events - Szirmai Eszter

Head of Strategy - Bán Mercédesz

Account manager - Kőrössy Anett

Art director - Lengyel Zita

Látvány- és grafikai tervezés - Horváth Péter

DTP designer - Bíró Tamás

Creative copywriter - Bán Mercédesz / Farkas Noémi

Balance művészeti projekt

Kálló Péter - alapító, fotó-és vizuális művész

Esernyős Ember

Köszönet továbbá a 24. hu újságírói csapatának!

Teaser video - Katz Dávid, 24.hu – újságíró, videóriporter

Budapest titkos történetei - Vincze Miklós újságíró

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ősszel érkező 3. évad első előzetesét ezúttal is a többszörös Promax-díjas Varsics Péter rendezte.

A Geico szpotjában a gólszerző focista végigcsússza a térdén a pályát.

Rendhagyó akciót indított a 444-gyel közösen az OTP.

Az Est FM és a Radio Café volt frekvenciáján, a budapeti 98,6 MHz-n indulhat az új rádió.

Minden nevezés után 10 eurócentet adományoznak az SOS Gyermekfalvak részére.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés