hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nőnap az Arieltől

Gigamelltartó, óriásrúzs és gőzvasaló a Gödörnél

Óriási melltartón lehet megpihenni a Gödörnél, de monumentális rúzs, gőzölős vasaló és szempillaspirál is várja az Erzsébet térre érkezőket – mindez a Saatchi & Saatchi nőnapi ötlete az Arielnek. A public art kulisszatitkai itt.
hirdetés

Az Ariel reklámkampányának a része az a public art kiállítás, amit a Saatchi & Saatchi a Procter & Gamble megbízásából éppen március 8-ra, a nőnapra időzített. A budapesti Erzsébet téren egy hónapig óriási szobrokat lehet látni, méghozzá olyan tárgyakat, amik a nők számára nélkülözhetetlenek. Az alkotásokat Ágh Márton tervezte.

Az Ariel kampánya kronológiailag végigköveti az évszázad legfontosabb női innovációit, mint például a porszívót, a szempillaspirált, a melltartót, a mosógépet, és a felsorolás utolsó állomásaként illeszti be a megrendelő termékét, az Ariel mosógél kapszulát, melyet a „2010-es év legújabb innovációjaként” kommunikálnak.
 


A kiállítási tárgyak három Budapest környéki hangárban készültek. Minden tárgyat valósághűen jelenítettek meg, sőt a Gödörnél kiállított hatméteres vasaló még gőzpárát is produkál, de a hajszárító fűtőszála is pirosan izzik. Az előkészületekben részt vett Halasi Rita kurátor is, a kivitelezésért pedig a Future Films felelt.

A kampánynak nemcsak köztéri része van, hanem pr-rel is erősítettek: a magazinokban cikksorozat jelent meg „nők és az innováció” témakörben, valamint készült egy vírusvideó Létay Dóra színésznő főszereplésével. A videók középpontjában az a kísérlet áll, hogy mihez kezdene egy nő a modern lét kellékei nélkül.

Nem ez volt az első látványos kampánya a Saatchinak, egy évvel ezelőtt szintén a Procter & Gamble-nek készített egy korpásodás elleni köztéri installációt, szintén a Gödörnél, de ekkor nem szobrokkal kampányoltak, hanem falevelekkel, amiket "visszaragasztottak" a fákra.

Lonkay Attila kreatívigazgató szerint ezek a rendhagyó kampányok "nem tudnak nem elterjedtek lenni, hiszen azzal, hogy a televízió nézettségek visszaesnek, jól láthatóan teljes célcsoportok hullanak ki. Az ügynökségeknek tudniuk kell változni. A hirdetők egyre inkább olyan pontokat keresnek, ahol az üzenetüket a fogyasztók bevonásával tudják átadni."

 











 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (9 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
@borscinka

sztem, ha megnéznél egy kutatást, h világszerte mennyi időt töltenek porszívó és mosógép társaságában a nők vs. férfiak, akkor nem azt mondanád, h ez nemi
sztereotípia, hanem egy állapot, kortünet

akárcsak az, h mennyi időt töltenek meccsnézéssel és sörözéssel a férfiak vs. nők

és akkor nem beszéltünk még pl. a szénbányászat, informatika, vagy mondjuk a virágkötészet világáról


#
senkinek nem tűnik fel? szerintem elég súlyos problémát vet fel, hogy női attribútumként van kommunikálva a mosógép és a porszívó. a 21. században hogyan mehet át a
reklámkampány ilyen durva nemi sztereotípiával a szűrőn? mert a férfi meg csak sört iszik és meccset néz mi?
a rúzs sem kelléke a mindennapi nőlétemnek..
#
Az installáció király. A filmek valahogy engem nem győztek meg, de nem vagyok nő :)
#
Közben megtaláltam...április 8-ig tart.
#
Ja tényleg jól néz ki:) Nekem az a vasaló tetszik, az nagyon nagy:D Az a legnagyobb szerintem:)
#
http://www.hirado.hu/Hirek/2010/03/~/media/News/Hirado/Hirek/2010/03/09/08/inov.JPG.ashx
Nagyon jó, ahogy egy láb kilóg a gödörből...
#
Az igen:D Nem semmi méretek:) Ezt meg kéne nézni előben is:)
#
Tegnap más volt a program, de engem is érdekel!
Meddig tart a kiállítás?

#
Érdekes... ilyet sem láttam még... Volt valaki esetleg tegnap?
Ma egész szép idő van Gödörnél idén még úgy sem voltunk, lehet hogy kinézek, amég süt a nap.
hirdetés

A Love, Death & Robots egyik epizódjában végzett digitális effektekért kapták az Annie-díjat.

A SorozatWiki információi szerint az RTL Magyarország, a TV2 és a Viasat is bedarál saját gyártású műsort.

Nagyívű, Sissitől egészen Mészáros Lőrincig eljutó összeállítás az osztrák és magyar nézőknek.

A Media1 biztosnak véli, hogy jövő csütörtöktől minden munkanap megjelenik az ingyenes újság.

Először osztják majd ki a „Live Communication” díjakat, amire 2019-es rendezvényekkel lehet pályázni.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés