hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nőnap az Arieltől

Gigamelltartó, óriásrúzs és gőzvasaló a Gödörnél

Óriási melltartón lehet megpihenni a Gödörnél, de monumentális rúzs, gőzölős vasaló és szempillaspirál is várja az Erzsébet térre érkezőket – mindez a Saatchi & Saatchi nőnapi ötlete az Arielnek. A public art kulisszatitkai itt.
hirdetés

Az Ariel reklámkampányának a része az a public art kiállítás, amit a Saatchi & Saatchi a Procter & Gamble megbízásából éppen március 8-ra, a nőnapra időzített. A budapesti Erzsébet téren egy hónapig óriási szobrokat lehet látni, méghozzá olyan tárgyakat, amik a nők számára nélkülözhetetlenek. Az alkotásokat Ágh Márton tervezte.

Az Ariel kampánya kronológiailag végigköveti az évszázad legfontosabb női innovációit, mint például a porszívót, a szempillaspirált, a melltartót, a mosógépet, és a felsorolás utolsó állomásaként illeszti be a megrendelő termékét, az Ariel mosógél kapszulát, melyet a „2010-es év legújabb innovációjaként” kommunikálnak.
 


A kiállítási tárgyak három Budapest környéki hangárban készültek. Minden tárgyat valósághűen jelenítettek meg, sőt a Gödörnél kiállított hatméteres vasaló még gőzpárát is produkál, de a hajszárító fűtőszála is pirosan izzik. Az előkészületekben részt vett Halasi Rita kurátor is, a kivitelezésért pedig a Future Films felelt.

A kampánynak nemcsak köztéri része van, hanem pr-rel is erősítettek: a magazinokban cikksorozat jelent meg „nők és az innováció” témakörben, valamint készült egy vírusvideó Létay Dóra színésznő főszereplésével. A videók középpontjában az a kísérlet áll, hogy mihez kezdene egy nő a modern lét kellékei nélkül.

Nem ez volt az első látványos kampánya a Saatchinak, egy évvel ezelőtt szintén a Procter & Gamble-nek készített egy korpásodás elleni köztéri installációt, szintén a Gödörnél, de ekkor nem szobrokkal kampányoltak, hanem falevelekkel, amiket "visszaragasztottak" a fákra.

Lonkay Attila kreatívigazgató szerint ezek a rendhagyó kampányok "nem tudnak nem elterjedtek lenni, hiszen azzal, hogy a televízió nézettségek visszaesnek, jól láthatóan teljes célcsoportok hullanak ki. Az ügynökségeknek tudniuk kell változni. A hirdetők egyre inkább olyan pontokat keresnek, ahol az üzenetüket a fogyasztók bevonásával tudják átadni."

 











 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (9 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
@borscinka

sztem, ha megnéznél egy kutatást, h világszerte mennyi időt töltenek porszívó és mosógép társaságában a nők vs. férfiak, akkor nem azt mondanád, h ez nemi
sztereotípia, hanem egy állapot, kortünet

akárcsak az, h mennyi időt töltenek meccsnézéssel és sörözéssel a férfiak vs. nők

és akkor nem beszéltünk még pl. a szénbányászat, informatika, vagy mondjuk a virágkötészet világáról


#
senkinek nem tűnik fel? szerintem elég súlyos problémát vet fel, hogy női attribútumként van kommunikálva a mosógép és a porszívó. a 21. században hogyan mehet át a
reklámkampány ilyen durva nemi sztereotípiával a szűrőn? mert a férfi meg csak sört iszik és meccset néz mi?
a rúzs sem kelléke a mindennapi nőlétemnek..
#
Az installáció király. A filmek valahogy engem nem győztek meg, de nem vagyok nő :)
#
Közben megtaláltam...április 8-ig tart.
#
Ja tényleg jól néz ki:) Nekem az a vasaló tetszik, az nagyon nagy:D Az a legnagyobb szerintem:)
#
http://www.hirado.hu/Hirek/2010/03/~/media/News/Hirado/Hirek/2010/03/09/08/inov.JPG.ashx
Nagyon jó, ahogy egy láb kilóg a gödörből...
#
Az igen:D Nem semmi méretek:) Ezt meg kéne nézni előben is:)
#
Tegnap más volt a program, de engem is érdekel!
Meddig tart a kiállítás?

#
Érdekes... ilyet sem láttam még... Volt valaki esetleg tegnap?
Ma egész szép idő van Gödörnél idén még úgy sem voltunk, lehet hogy kinézek, amég süt a nap.
hirdetés
hirdetés

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

Október első hetében a Hegyvidéki Sirály sétányra, a MOMkult elé kerül a vásár.

Idén hibrid formában érkezik a rendezvény.

Wéber Kata a Pieces of a Woman bemutatója után került fel a rangos listára.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés