hirdetés
hirdetés
hirdetés

GfK - mire kattintanak az orvosok?

A házi- és üzemorvosok közel kétharmada használ internetet munkájával kapcsolatban - derült ki a GfK Piackutató Intézet legfrissebb kutatásából, amit a gyógyszeripari vállalatok honlapjának látogatottságáról végzett 600 orvos megkérdezésével.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

A GfK adatai szerint a megkérdezettek közül majdnem minden második orvos látogatja a gyógyszergyártó cégek honlapjait, és legfontosabbnak a termékekről szóló információkat, valamint a szakmai cikkeket tartják. A válaszadók a harmadik helyre a termékek áráról és a TB-támogatásokról szóló tájékoztatást sorolták, majd a klinikai kutatási eredmények és a pályázati anyagokról szóló híradás következik a népszerűségi listán.

A praxis mérete szerint ugyan nincsenek jelentős különbségek, de az 1600 betegnél többet ellátó orvosok kattintanak leggyakrabban a gyógyszergyárak weboldalára. A mintában szereplő orvosokat a kutatásban arról is faggatták, mennyire elégedettek az egyes honlapokkal. A megkérdezettek egy-egy cég honlapját egytől ötig terjedő skálán értékelték úgy, hogy az ötös a legjobb. Mind a tizennégy piaci szereplő négyes feletti átlagot kapott.

A kutatásból kiderült az is, hogy az átlagot meghaladó mértékben a 40 éven felüliek, a 11-30 éve praktizálók, regionálisan pedig a budapestiek tájékozódnak a gyógyszercégek honlapján. A 40 év felettiek az átlagosnál gyakrabban kattintanak a gyógyszergyárak honlapjára, a fiataloknál pedig az innovatív vállalatoktól beszerezhető információk a legnépszerűbbek.

A házi- és üzemorvosok információ-gyűjtési igényének megoszlása lakóhely szerint ( válaszadók százalékában).
Információ
Országos átlag
Budapestiek
Vidéki városban praktizálók
Községben praktizálók
Termékekről
91
88
91
93
Szakmai cikkek
78
69
80
82
Pályázati anyagok
57
41
59
62
Gyógyszerárak, TB-támogatások
57
56
48
66
Klinikai kutatások, evidencia vizsgálatok anyaga
52
41
58
51
Rendezvények
45
47
47
43
Forrás: GfK Piackutató Intézet – HealthCare divízió
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A brit napilap új kampányában birkák, kígyók, keselyűk vitakoznak.

Akár leépítés is jöhet a Hír TV-nél.

Az ügynökség PR, digitális és közösségi média üzletága nyerte a Mattel tenderét.

Egy youtubertől kölcsönözték az ötletet, hogy dalok szülessenek a videók alá érkező negatív beszólásokból.

Az új vezető tíz éve dolgozik az egyetemnél.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 1.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Onboard - offboard a szállodaipar területén Félnapos konferencia a hazai szállodaipar HR-esei számára toborzás és megtartás témában. Tippek, tanácsok, praktikus tudás. Dátum: 2019.03.18.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés