Gesztusokkal vezérelhető az alvást segítő éjjeli lámpa

A 13 centiméter magas, nagyjából 8 centi széles műanyag lámpa kis helyen is elfér, hordozható és vezeték nélküli. 89 dollárért jár mellé egy töltőállomás, és persze, maga az élmény, hogy olyan tempóban térhetünk nyugovóra, ahogyan azt a Napnak is megírták.

A fény az egyik legfontosabb környezeti tényező, amely alvásunkat befolyásolja, és amely gyakran szakítja meg szervezetünk természetes alvási ciklusait. Ezért terveztük a hordozható Glow-t is, amely egyszerű gesztusokkal vezérelhető, és ugyanúgy segít a pihentető alvásban, mint reggel az ébredésnél – írja videocsatornáján az egyébként ágymatracokban utazó Casper cég, amely gyártott már négylábúaknak is matracot, de ez az első csatlakoztatott terméke. 

Az alvásbarát izzók és intelligens lámpák egyre bővülő piacán ez a mágikusként becézett fényforrás néhány dologban mégiscsak tud új, izgalmas tulajdonságot is mutatni. A hengeralakú kislámpa működése egyszerű, legelső használata előtt mindössze fejre kell állítani, ekkor a benne található LED-es égők kellemes meleg, természetes hatású fénnyel töltik be a szobát.

Az ezt követő 45 percben azonban fokozatosan egyre halványabbra vált, majd egészen elsötétül. "Gyakorlatilag a naplemente folyamatának utánzásával segít álomba szenderülni, és egyre mélyebb alvási fázisba juttatni minket" – fogalmazott a TechCrunch cikkében Jeff Chapin, a cég termékmenedzsere, miközben hozzátette, a lámpa működése a mellé fejlesztett okostelefonos appal is személyre szabható, de simán lehet, hogy senki nem fogja azt letölteni, ugyanis gesztusokkal is könnyedén vezérelhető. Egyetlen érintéssel például fel- és lekapcsolható, egy csavaró mozdulattal erősíthető, és egy finom rázó mozdulattal tompítható a fényereje.

És mivel vezeték nélküli, ha az éjszaka közepén megszomjazunk, egyszerűen csak a hónunk alá csapjuk, és már mutatja is nekünk az utat a konyhába anélkül, hogy a nagylámpa felkapcsolásával felvernénk álmából a család többi tagját. A mobilos alkalmazáson keresztül beállíthatjuk ébresztésre is, amikor a hajnal derengését imitálva fokozatosan tölti meg fénnyel a hálónkat. Hordozhatósága és pillesúlya miatt akár távoli utazáshoz is becsomagolható a bőröndbe, ahol a jet lag alatti időszakban az otthoni ébresztési beállítás egyszerűen szüneteltethető, és a helyi fényviszonyokhoz alkalmazkodva újraprogramozható. 

A cég egyébként a TechCrunch újságírójának is küldött tesztelésre egy ilyen okoslámpát, aki néhány napos használat után annyit írt, hogy bár az appot nem tudta letölteni és a félhomályt is csak véletlenszerűen találta el, a fokozatosan elhalványuló fény miatt sokkal könnyebben tudott elaludni, és a reggeli ébredései is kellemesebbek voltak. 

A sorozatot a Telenor támogatja.

 

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!