hirdetés
hirdetés
hirdetés

Geszti reklámjait a vakok is értik

Hogyan vásárol, választ terméket egy hipermarketben az olyan ember, aki nem lát? Milyen marketingeszközök működnek az ő esetükben? Miért szeretik Geszti reklámjait a látássérültek? A Kreatív videója.

hirdetés

Varga Szabolcs számára nem idegen az ingázás. Két munkahelye közül az egyik, a Láthatatlan Kiállítás miatt Budapestre kell utaznia, a másik, egy civil szervezet irodája pedig Székesfehérvárra szólítja. Ő maga Győrben él. Napi szinten utazik tehát tömegközlekedéssel, ami nem jelent gondot számára, pedig nem lát.

A vakokat tehát mindössze az különbözteti meg a látó emberektől, hogy az életükben vannak olyan tevékenységek, melyeket körülményesebben tudnak elvégezni, mint azok, akik látnak. Ilyen az olvasás, a számítógépek, telefonok és kütyük kezelése, melyhez speciális programokat használnak. Szabolcs állítása szerint a digitalizáció nagy könnyebbséget hozott a vak emberek számára a különféle írásfelismerő és -felolvasó szoftverek kifejlesztésével. Ez segítségére volt többek között abban is, hogy jogi végzettséget szerezzen.

A vásárlás is azon tevékenységek közé tartozik, amely közben egy vak ember sokkal több akadállyal szembesül, mint a legtöbb hipermarket-látogató. Elkísértük Szabolcsot, megnéztük, hogyan tudja megtalálni a neki tetsző termékeket és megkérdeztük, milyen reklámeszközök hatnak rá a mindennapokban, honnan értesül az akciókról és hogy a marketingesek vajon odafigyelnek-e arra, hogy a vakok is megértsék az üzeneteiket?

A videó elkészítésének eredeti ötlete a Kreatív Csoport A kóstoltatáson túl címet viselő szakmai délelőttje kapcsán merült fel, amely február 29-én lesz az A38-as hajón. A részletek, az előadók és a témák itt olvashatók.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
De a siketek nem.
#
A Vakinfón is írtak ebben a témában ott mondjuk a tartós használati eszközök vásárlásának problémájáról.
Érdekes a megközelítés:
http://www.vakinfo.hu/blogok/inditsunk-tesztlabort
hirdetés
hirdetés

A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom már szabadon variálható.

A Brit Média egy másik kiadványa, a 168 óra pedig új külsőt kap.

Ebben az évben már bárki ajánlhatja a „nagyköveteknek” a szerinte legkiválóbb, hazaszeretettől fűtött magyar teljesítményeket.

Az 1,2 millió követővel rendelkező oldal fotóiból készült könyvhöz maga a rendező írt előszót.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés