hirdetés
hirdetés
hirdetés

Geszti reklámjait a vakok is értik

Hogyan vásárol, választ terméket egy hipermarketben az olyan ember, aki nem lát? Milyen marketingeszközök működnek az ő esetükben? Miért szeretik Geszti reklámjait a látássérültek? A Kreatív videója.

hirdetés

Varga Szabolcs számára nem idegen az ingázás. Két munkahelye közül az egyik, a Láthatatlan Kiállítás miatt Budapestre kell utaznia, a másik, egy civil szervezet irodája pedig Székesfehérvárra szólítja. Ő maga Győrben él. Napi szinten utazik tehát tömegközlekedéssel, ami nem jelent gondot számára, pedig nem lát.

A vakokat tehát mindössze az különbözteti meg a látó emberektől, hogy az életükben vannak olyan tevékenységek, melyeket körülményesebben tudnak elvégezni, mint azok, akik látnak. Ilyen az olvasás, a számítógépek, telefonok és kütyük kezelése, melyhez speciális programokat használnak. Szabolcs állítása szerint a digitalizáció nagy könnyebbséget hozott a vak emberek számára a különféle írásfelismerő és -felolvasó szoftverek kifejlesztésével. Ez segítségére volt többek között abban is, hogy jogi végzettséget szerezzen.

A vásárlás is azon tevékenységek közé tartozik, amely közben egy vak ember sokkal több akadállyal szembesül, mint a legtöbb hipermarket-látogató. Elkísértük Szabolcsot, megnéztük, hogyan tudja megtalálni a neki tetsző termékeket és megkérdeztük, milyen reklámeszközök hatnak rá a mindennapokban, honnan értesül az akciókról és hogy a marketingesek vajon odafigyelnek-e arra, hogy a vakok is megértsék az üzeneteiket?

A videó elkészítésének eredeti ötlete a Kreatív Csoport A kóstoltatáson túl címet viselő szakmai délelőttje kapcsán merült fel, amely február 29-én lesz az A38-as hajón. A részletek, az előadók és a témák itt olvashatók.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
De a siketek nem.
#
A Vakinfón is írtak ebben a témában ott mondjuk a tartós használati eszközök vásárlásának problémájáról.
Érdekes a megközelítés:
http://www.vakinfo.hu/blogok/inditsunk-tesztlabort

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés