hirdetés
hirdetés
hirdetés

Generációkritikus akar lenni a Diesel új kampánya

De erőltetett és többször nevetséges lett. 

hirdetés

A Diesel általában megosztó, botrányos, menő, vagy menőnek gondolt kampányokkal szokott előjönni. Az Adweek a most elindult új Diesel-kampányról azt írja, hogy "bénán erőltetik bele az összes online mániát" a gifektől kezdve a szelfiken át egészen a Tinderig és a nárcizmusig. Ezt nyilván lehetne viccesen, szórakoztatóan is tenni, itt viszont arról van szó, hogy annyira túltolták, hogy visszatetszővé, de legalább kellemetlenné vált. Főleg a videók.

Andreas Neophytou, a kampányt jegyző spring Studios kreatívigazgatója úgy jellemzi a reklámokat, mint "kommentárt a posztdigitális generáció kultúráiról és hírességeiről. Néha az igazság túl nyilvánvaló ahhoz, hogy igaz legyen, és online viselkedésünk abszurditása erre reflektál. Idén teljesen őszinték leszünk a celebkultúrával, az online randikkal, a magamutogatással és a nárcizmussal szemben" - nyilatkozta a költő. 

Nagy ambíciók ezek, és lehetnének frissek is, de a kampány egydimenziós és fárasztó. Ahogy az Adweek megjegyzi, az online viselkedésünk dramatizálása reklámklisévé vált, szelfik és emojik már 2015-ben is elárasztották a reklámkampányokat. És ezen az sem segít, hogy a Diesel saját emojikat is gyártott. 

Az Adweek azt is megjegyzi, hogy a Diesel hiába vásárolt reklámfelületet a Pornhubon és a Grindr-en, de erről is azt gondolják, hogy pr-fogás, álprovokáció. A videókban is az látszik, hogy a Diesel nagyon akart, de erőlködésbe ment át, miközben az art direkció unalmas, a poénok, vagy a veretesnek szánt "generációkritika" meg nem ül, épp ellenkezőleg, kicsit nevetséges is. A célcsoport számára meg tényleg az lehet. De sokat beszéltünk róla, íme a videók:

(forrás: Kreatív Online, Adweek.com)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés