hirdetés
hirdetés
hirdetés

Generációkritikus akar lenni a Diesel új kampánya

De erőltetett és többször nevetséges lett. 

hirdetés

A Diesel általában megosztó, botrányos, menő, vagy menőnek gondolt kampányokkal szokott előjönni. Az Adweek a most elindult új Diesel-kampányról azt írja, hogy "bénán erőltetik bele az összes online mániát" a gifektől kezdve a szelfiken át egészen a Tinderig és a nárcizmusig. Ezt nyilván lehetne viccesen, szórakoztatóan is tenni, itt viszont arról van szó, hogy annyira túltolták, hogy visszatetszővé, de legalább kellemetlenné vált. Főleg a videók.

Andreas Neophytou, a kampányt jegyző spring Studios kreatívigazgatója úgy jellemzi a reklámokat, mint "kommentárt a posztdigitális generáció kultúráiról és hírességeiről. Néha az igazság túl nyilvánvaló ahhoz, hogy igaz legyen, és online viselkedésünk abszurditása erre reflektál. Idén teljesen őszinték leszünk a celebkultúrával, az online randikkal, a magamutogatással és a nárcizmussal szemben" - nyilatkozta a költő. 

Nagy ambíciók ezek, és lehetnének frissek is, de a kampány egydimenziós és fárasztó. Ahogy az Adweek megjegyzi, az online viselkedésünk dramatizálása reklámklisévé vált, szelfik és emojik már 2015-ben is elárasztották a reklámkampányokat. És ezen az sem segít, hogy a Diesel saját emojikat is gyártott. 

Az Adweek azt is megjegyzi, hogy a Diesel hiába vásárolt reklámfelületet a Pornhubon és a Grindr-en, de erről is azt gondolják, hogy pr-fogás, álprovokáció. A videókban is az látszik, hogy a Diesel nagyon akart, de erőlködésbe ment át, miközben az art direkció unalmas, a poénok, vagy a veretesnek szánt "generációkritika" meg nem ül, épp ellenkezőleg, kicsit nevetséges is. A célcsoport számára meg tényleg az lehet. De sokat beszéltünk róla, íme a videók:

(forrás: Kreatív Online, Adweek.com)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A McCann Stockholm megtalálta a módját, hogy a gyerekek önszántukból operába akarjanak menni. Persze volt benne egy kis trükk.

Az eddigi öt főkategória listája új szekciókkal bővült. A nevezési határidő: június 4.

A jövőben a márka nem fog olyan modellekkel sem együttműködni, akik nem hajlandók az igazi arcukat mutatni.

A szakember a magyarországi Nespresso vezetői székéből érkezik.

A frissítés bevezetésének szükségessége, valamint mindkét oldal reakciója érthető.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés