hirdetés
hirdetés
hirdetés

Generációkon átívelő szpot a Bocitól

A J. Walter Thompson Budapest jegyzi a Boci csokoládémárka legújabb kampányát. 

hirdetés

A reklámszpot elkészítését stratégiai munka előzte meg, melynek eredményeként a filmet a fogyasztók visszajelzései alapján finomhangolták. A tervezés első lépéseként a JWT és a Nestlé marketingcsapata meghatározta a kommunikációs célcsoportot, majd fogyasztói kutatásokon keresztül feltárta a Boci márkához fűződő kapcsolatukat. Így bontakozott ki az ötlet, amely a kreatív fejlesztés alapjául szolgált.

Az új film vezérgondolata szerint "a Boci generációkon átívelve összeköt minket már évtizedek óta. Ahogy a világ változik és a technológia fejlődik, úgy újult meg az idén 90. születésnapját ünneplő Boci is, ám a csokoládé és a márka iránti szeretet mindvégig jelen volt, és ma is változatlan" - olvasható az ügynökség által küldött közleményben.

A forgatásról werkfilm is készült:

A szpotot Herendi Gábor rendezte, a zenét Hrutka Róbert szerezte.

"Igazán nosztalgikus érzés volt a Boci csokinak reklámfilmet forgatni, hiszen az én gyerekkorom is a Boci csoki jegyében telt. A munka rendkívül gördülékenyen folyt, nagyon jó hangulatú forgatás volt. És köszönöm azt a plusz két kilót, amit a rengeteg újféle Boci csoki megkóstolásával felszedtem!" – mondta Herendi Gábor.

Az imázsfilm gondolatvilágát az ügynökség a közösségi médiában is megjeleníti, ezzel kiterjesztve a kampányt további kommunikációs platformokra. Az ötlet lényege az volt, hogy párhuzamba állítsák a családok generációkon átívelő szeretetét és a Bocit - mivel egyikre sincs hatással az idő.  

Az alkotók listája

Megbízói oldal:
Megbízó: Nestlé Hungária Kft.
Business Executive Officer: Mester Péter
Brand Manager: Kiss Ágnes
Brand Manager: Takács Klaudia

Marketing asszisztens: Vén Bianca

Marketing asszisztens: Nagy Anna

 

Reklámügynökség: J. Walter Thompson Budapest

Kreatívigazgató: Javier Andrés Argüelles Castro

Senior Art Director: Lehoczky Attila

Senior copywriter: Gál László

Account Director: Darnai Linda

Senior Account Manager: Zura Zsófia

Stratéga: Halas Attila

Producer: Iván László

 

Médiaügynökség: MEC Hungary

Business Unit Director: Frisch Borbála

Communications Manager: Igaz Vivien

Integrated Planner: Koczó Krisztina

PPC Specialist: Dudás Ádám

Produkciós cég: Skyfilm Production Kft.

Producer/Gyártásvezető: Nagy Mónika
Rendező: Herendi Gábor
Operatőr: Szatmári Péter
Utómunka: Melon
Vágó: Kiss Wanda
Colorist: Vándor Ádám
VFX: Szeremley Ákos
Zene: Hrutka Róbert

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az NMHH a TV2, az RTL Klub és Duna Tévé, illetve 1-1 hónapra még hat másik csatorna műsorait vizsgálta.

Nessaj, a vlogger is ad majd tippeket.

Az egyiket nőknek szánják, a másikon filmek és sorozatok lesznek. Újrapozícionálja magát a Sony.

Az adatok használatáról, az okoseszközök szerepéről és a Budapest-márkáról is szó lesz.

Az Antré Akadémia az utánkövető rendszerben látja a megoldást.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés