hirdetés
hirdetés
hirdetés

Generációk közti falakat döntene a Telekom új márkaplatformja

A Most generáció a hasznos digitális tüneményeket fordítja a maga javára, egész évben ezzel kommunikálnak majd. A DDB-é az ötlet.

hirdetés

„Magyarországon általános a várakozás, nem nagyon tanultuk meg azt, hogyan kell elindítani a dolgokat. Pedig nem érünk rá várakozni, ajtók széles tárházán léphet be mindenki, és ha belépsz, ott előre vivő megoldásokat találsz” – összegezte a Magyar Telekom új márkaplatformjának vezérgondolatát Szabó Béla Attila márka és lakossági kommunikációs igazgató kedd délelőtt egy marék újságíró előtt.

A platform a digitalizációról szól, ami alatt nem gombnyomkodást és facebookozást, hanem az életben való boldogulás hasznos eszközeit értik, a manifesztónak is beillő első kampányfilmben pedig Most generációnak nevezik azt a kortalan csoportot, akik már átálltak az ezt kihasználó oldalra. „Most van itt a lehetőség, és mindenki ehhez a generációhoz tartozhat, aki lép egyet: erre hívjuk meg a magyar társadalmat, ezt a világot szeretnénk megmutatni.”

„Az a kérdés, hogy érdemes-e annyit invesztálni a technológiába, ha az embereknek csak egy kis része szalad az úton ugyanolyan sebességgel. Az infrastruktúrával foglalkozni kell, fejleszteni, és ennek nincs értelme, ha az embereket nem húzzuk fel a szintjére, mert nagyon gyorsan avul el” – kötötte a platformot üzleti célokhoz Szabó. Ő és a platformot tető alá hozó DDB kreatívigazgatója, Balogh Zsolt is sok irányból elmondta, hogy nem reklámszerűen beszélni, hasonlatokat találni szeretnének, hanem cselekedni, alkotni, storytellingből storydoingba átmenni. Lesz majd egy edukációs vonal is, de az alapgondolat az inspirációról szól: arról, hogy bár vannak a kütyüknek árnyoldalai is, de ennek a tüneményesnek hívott világnak a Telekom szerint sok jó oldala van.

A felvezető preziben az is elhangzott, hogy az 1990 előtt született generációknak még két külön világ a digitális és a valós, nekik segítenének elolvasztani a falat. Kérdeztem Szabó Bélát arról, hogy nincs-e veszélye annak, hogy ez nagypapássá teszi a márkát a Facebookra bejelentkezve született Z-generációsok szemében, és azt mondta, próbálják őket is aktív szerepvállalóvá tenni benne. „Van ebben egy családi feszültség is, a szülők szerint a gyerek fecsérli az idejét a kütyüzéssel, a gyerek meg nem tud értelmesen beszélgetni erről közös értelmezési tartomány híján. Ha ezen tudunk változtatni, már nagy dolgot tettünk, és ehhez mindenkinek változtatnia kell majd kicsit” – mondta. Ebben a kampánynyitó szpotban ebből annyi látszik, hogy nem csak felvilágosult okoskertészek, de e-sportoló és Rostás „Buli Buli” Dorina is cameóznak benne.

A platform lokális, nem készen kapott – mondta Szabó a Kreatívnak. „A globális étosz nem változott, a jól ismert Life's for sharingnek adunk most egy helyi ízű, helyi igényekre épülő, a helyi üzletet menedzselő sávot. Mindent megpróbálunk ez alá szervezni, amit csinálunk, de nem akarunk mindent kötelezően belegyűrni, például a hard sales ajánlatokat sem lesz muszáj belepakolni. Ez egy attitűd, egy platform, csak azokat a dolgokat húzzuk bele, amelyek hitelesítik, nem fogjuk matricaként használni mindenre.” Az év következő kampányain a korábbiakhoz hasonlóan a Telekom ügynökségi pooljának másik két tagja, az Isobar és a Mito is dolgozik majd.

A lenti werkfilmből még közelebbről meg lehet ismerkedni a platform gondolatával.

Az alkotók listája

Megbízó: Magyar Telekom

Csoport kommunikációs igazgató: Szabó Béla 
Márkastratégia: Bödör András
Marketingkommunikációs szakértő: Moldván Ákos 
Külső kommunikáció: Zoltai Ildikó
Média: Kovács Krisztina

Reklámügynökség: DDB

Kreatívigazgató: Galácz Karolina, Balogh Zsolt
Stratégia: Gál Sarolta
Client service director: Simon Detti
Digital & business transformation director: Ágoston László
Art director: Guilherme Somensato, Carlos Ramas, Fabiano Gomes
Szövegíró: Nagy Máté, Trencsényi Dániel,
Account: Balogh Timi, Palla Orsolya, Feke Nikolett
Producer: Kemenyiczki Alexandra, Juhász Nóra
Digitális projekt manager: Maul Zsófi

Médiaügynökség: Wavemaker

Business unit director: Gurdon-Koros Edina
Digital Lead: Malonyai Károly
Communication Manager: Bak Béla

PR ügynökség: Uniomedia

Deputy Managing Director: Győri Krisztina
Senior Account Director: Kádár Andrea
Account Director: Szabó Hedvig

Produkciós cég: CineSuper Kft.

Producer: Mártonffy Zoltán
Rendező: Sós Bálint
Operatőr: Győri Márk és Rácz Dániel
Gyártásvezető: Maretics Kitti

Utómunka:

Vágó: Gothár Márton
Colorist: Stalter Anna
VFX: Focus Fox, Deimanik Balázs 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kínai új évre készült a szpot. 

A tartalommarketing-tagozat élére.

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

Birta Tibor a Netlife-től érkezett a kávézólánc újonnan indult pozíciójára.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés