hirdetés
hirdetés
hirdetés

Gazdára talált az Origo

Novembertől Gazda Albert az Origo új főszerkesztője.

hirdetés

A korábbi sajtóértesüléseket megerősítve közleményben jelentette be az Origo, hogy november 2-ától Gazda Albert veszi át a hírportál főszerkesztését, miután szeptember végén bejelentették, hogy a portált tartalmilag irányító Weyer Balázs és Nádori Péter távoznak a cégtől.

Gazda 1991 óta dolgozik a médiában, munkatársa volt a Kurírnak, a Magyar Hírlapnak, parlamenti tudósítója, majd gazdasági rovatszerkesztője a Világgazdaságnak. 2006-tól az Index gazdasági, sport (Sport Géza melléklet), majd kulturális rovatát vezette, 2011 elejétől pedig lapszerkesztőként dolgozott a portálnál. Szabadidejében két kiemelt téma foglalkoztatja: a jégkorong és a bor – úgy véli, mindkettő a rendszerváltás nyertese, amik nyűgjük-bajuk ellenére is szépen fejlődnek hazánkban, és rajongóiknak élményt hoznak.

„Hiteles és izgalmas újságot szeretnék csinálni – fogalmazott új munkahelye kapcsán Gazda Albert. – Elődeim jó munkát végeztek, nem véletlenül tart ott az Origo, ahol. A csapat felkészült, együtt van, az a dolgunk, hogy fokozzuk a tempót, okos és színes tartalommal járjunk gyarapodó olvasótáborunk kedvében.”

Vaszily Miklós, az Origo vezérigazgatója pedig kiemelte, hogy tulajdonosi elvárás a hírportál piacvezető pozíciójának megerősítése, s bízik abban, hogy az új főszerkesztő új színt hoz a portál tartalmaiba.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nemrég még úgy tűnt, hogy a koronavírus nagy győztese a Corona lehet, azután, hogy a kezdeti pofonból felálltak.

Április 1-től az ügynökség látja el az energetikai vállalat külső és belső kommunikációját.

A koronavírus-járvány a tinimagazint is elérte.

A fesztivál szervezői már nem keresgélnek új dátumot, az eseményt jövőre rendezik meg legközelebb.

Műalkotásokat kell újraalkotni a lakásban található tárgyakból vagy családtagokból.

hirdetés
hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!