hirdetés

Gasztro-véleményformálókká nőtték ki magukat a receptoldalak

Másfél éve az online gasztrolappiacot bemutató cikkünket javarészt a három nagy receptoldal (Nosalty, Mindmegette, Apróséf) üzleti modelljei, fejlesztési elképzelései töltötték ki. Mindháromnak új gazdája lett azóta, sőt egyikük nevet is váltott. Közben rákapcsoltak a még kimaradtak is, születtek izgalmas megoldások, ahogy a magazinos gasztrooldalak száma is gyarapodott. A cikk eredetileg az októberi Kreatívban jelent meg.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Egy mesékkel tarkított útikalauz érdemelte ki a New Talent kategória díját.

A Trafó vagy a Müpa kommunikációs szakemberei ítélik majd meg a pályázatokat.

A Glamour-napok 14 éve pörgő hype a Ringier Axel Springernél, de ezen kívül is egyre több gála, szakmai esemény, digitális termék és e-kereskedelmi megoldás jelent számukra új potenciált.

Az eddigi értékesítési vezető, Zákányi Gáspár kereskedelmi vezető lesz a cégnél.

A trailer egészen új értelmet adott az angol BC kifejezésnek.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!