hirdetés

Gasztro-véleményformálókká nőtték ki magukat a receptoldalak

Másfél éve az online gasztrolappiacot bemutató cikkünket javarészt a három nagy receptoldal (Nosalty, Mindmegette, Apróséf) üzleti modelljei, fejlesztési elképzelései töltötték ki. Mindháromnak új gazdája lett azóta, sőt egyikük nevet is váltott. Közben rákapcsoltak a még kimaradtak is, születtek izgalmas megoldások, ahogy a magazinos gasztrooldalak száma is gyarapodott. A cikk eredetileg az októberi Kreatívban jelent meg.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A felálló önkormányzatok médiára szánt költségvetése adná a fő forrást.

Október közepétől Fináczy Dóra a digitális reklámpiaci szakmai szervezet ügyvezetője.

Akkora, mint egy tányér, mobilos applikációval vezérelhető, és árban már a megfizethető hobbidrón kategóriát képviseli.

Megyeri Gabriella a Laboratory Grouptól érkezett az ügynökséghez.

Az ELTE-n futó kreditpontos kommunikációs képzések mellé új kurzusok jönnek, és már a BME mesterszakosai is választhatnak egyet. 

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!