hirdetés
hirdetés
hirdetés

Gamer nyugdíjasokkal kampányol a Telekom

Az orosházi nyugdíjas közösség két profi gamer segítségével csöppent bele a videójátékok világába.

hirdetés

„A Telekom social media és pr-eszközökre építő kampányának célja, hogy megmutassa, a digitális világ lehetőségeivel kortól függetlenül bárki élhet" - olvasható a közleményben. A lényeg: orosházi nyugdíjasok veszettül gémelnek két profi e-játékos segítségével.

A távközlési cég kampányának insightja az, hogy az idősebb és fiatalabb generáció között a kapcsolattartás legnagyobb gátja az, hogy az előbbiek nem igazán képesek hatékonyan kezelni a digitális eszközöket. „A Magyar Telekom célja, hogy a digitális játékokkal is közelebb hozza az internetet és az okos eszközöket ahhoz a generációhoz, amelyik e nélkül az új tudás nélkül nehezen tud napi kapcsolatot tartani a digitális világba születettekkel" - áll a közleményben. 

A kampány központi szereplői két gamer, Kiss Imi és Hunboxing Zsolti, valamint a 74 éves Youtube-veterán, Jolcsi néni, aki maga vágja videóit, amelyekben recepteket és életvezetési tanácsokat oszt meg követőivel.

Jolcsi néni és gamer segítői a vállalkozó szellemű orosházi egyházközösség nyugdíjas egyesületének tagjait ismertették meg a Kinect új dimenzióival, a reflexfallal és az online játékokkal. A Facebookon két hét alatt kb. 400 ezren, Instagramon 100 ezren látták a bevezető videót, amelyet augusztus folyamán új film követ majd: Jolcsi néni egy idősek számára készült, internethasználati tutorialt, Kiss Imi pedig online szlengszótárt és időseknek szóló online gaming-tippeket összefoglaló anyagot készítenek. Az orosházi nyugdíjasok fejlődéséről augusztus végén jelentetnek meg videót.

A netező nagyszülők közül sokan már több eszközt használnak

A Telekom és az eNET közös új, reprezentatív felmérése alátámasztotta, hogy komoly igény mutatkozik az idősebb generációk digitális felzárkóztatására. A hazai netezők 17 százaléka rendszeresen, 59 százaléka alkalmanként tanítja idősebb családtagjait az internet és a digitális eszközök használatára.

A kutatásból az is kiderült, hogy a világhálót már használó nagyszülők, dédszülők egyharmada kettő, további közel egyharmada három vagy több internetezésre alkalmas eszközt is igénybe vesz, az új hardverek és alkalmazások megismerésében pedig elsősorban a fiatalabbakra támaszkodik. A közös tanulást remek időtöltésnek tartják, ráadásul számos előnyét is látják: több időt töltenek közösen, együtt fejlődnek (73 százalék szerint), és hasznos képességeket sajátítanak el (71 százalék).

 
Az alkotók listája

Megbízói oldal: Magyar Telekom

Kampány lead – marketingkommunikáció: Tóth Balázs

Kereskedelmi kommunikáció vezetője: Szászkő Annamária

PR/social media: Soós Edina, Katus Krisztina

 

Ügynökség: Uniomedia

Creative Director: Pálfai Domokos

Head of Digital: Darányi András

Director of Video Production: Mesterházi Dávid

Kampány lead: Kiss Ágota

Account Director: Szabó Hedvig

Account Manager: Mechiat Zina

Account Executive: Pór Péter

 

Médiaügynökség: Wavemaker

Strategic planner: Jenei Tímea

Team Leader of Campaign Management: Székelyhídi István

 

Gyártó: Filmfabriq

Rendező/Producer: Ócsai Dorka

Felvételvezető/Asszisztens: Dubóczky Erzsébet

Operatőr: Rida Cador, Balázs István Balázs

Hangmérnök: Bánszky Gyula

Vágó: Pap Levente

Digitális utómunka/ Grafika: Ádám György (JumpCut Productions)

Berendezés: Matyi Tamás
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Selectivv Mobile a keresleti oldalnak nyújt programmatic-megoldásokat.

Az első két, már megjelent részben a Sufni és a Barber Shop tulajdonosai mesélnek.

Az Otto webshopnak készült egy kissé nyugtalanító képi világú reklám.

Az ugytudjuk.hu-t kiadó céget az LMP-s képviselő és korábban a Nyugat.hu-nál dolgozó újságírok alapították.

Viccesen nihilista reklámok a Burrow márkától.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés