hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hozz 200 000 +1 embert

Füvesek, melegek és Isten az SZDSZ-kampányban

Még nem az EP-kampány része, pusztán a közhangulatra reflektálna az SZDSZ a héten indult, egy hónapig tartó „toleranciakampánya”, amely máris erős hullámokat vert.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Az előadó és a prezentált elemek egyszerre látszódhatnak a Prezi új, Budapesten fejlesztett eszközével, amihez sem greenbox, sem utómunka nem kell.

Egy jó karakter megválasztása kulcsszerepet játszik a reklámozott márka megkülönböztethetőségében, visszaidézhető és egyedi. Adatbázisba rendeztük a színészek legjavát! (X)

A Peugeot új, elektromos e-208 modelljéhez ötletes kültéri reklámot készített a francia BETC és a Clear Channel közterületi reklámcég.

A Café PR két elismerést húzott be, az LA Communications egyet.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Nekem az alapkoncepció tetszik, de szerintem nem ártana ígéreteket sem ártana megfogalmazni. Azt látom, hogy úgy szeretne ezeknek a csoportoknak a kedvében járni az SZDSZ
hogy közben másokat se idegenítsen el - ez nem fog működni. Kockázatokat kell válláalni, bár lehet hogy most már ehhez is túl késő van.
200 001 szabad demokrata szavazót még csakcsak találni, de ez a párt az ő értékeiket sem képviseli igazán.
hirdetés

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés