hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fürdőköpeny és az Energyshot ment a legjobban az árverésen

Több mint 450 ezer forintot licitáltak össze a Menhely Alapítványnak a résztvevők a szerkesztőségekhez érkezett karácsonyi ajándékok hagyományos árverésén. A csúcstétel idén a Krecz Tibor nevével hímzett Vodafone-os fürdőköpeny volt. KÉPEK + VIDEÓ!

hirdetés

456 400 forintért több mint hetven tétel kelt el január 8-án a Sirályban, a szerkesztőségekhez beérkezett karácsonyi ajándékok harmadik éve megrendezett jótékonysági árverésén. Ezzel a válság ellenére újabb rekordot döntöttünk, túlszárnyalva a tavaly összegyűlt 429 500 forintot is. A hajléktalanokat támogató Menhely Alapítvány számlájára befolyt összeget a korábbiakhoz hasonlóan a Kreatív, az Origo, a Figyelő és a kezdeményezéshez újonnan csatlakozó Hírszerző munkatársai, valamint vendégeik licitálták össze.

Videó: Hatala Noémi (Antagon)

Az árverezési tárgyakból összeállított csomagokat a hagyományokhoz híven Weyer Balázs, az Origo főszerkesztője és Pálinkás Szűcs Róbert, az Origo felelős szerkesztője mutatták be, nem kis humorral fűszerezve, az italokat, borokat pedig Novák Endre szakértő ajánlása tette vonzóbbá.

Az aukció legdrágább és a legizgalmasabb tételei
20 darab mozijegy 200
Nanopad borral és pendrive-os kulcstartóval 4000
Cipőre szerelhető, világító roller plüsspandával 7000
Díszdobozos Red Bull Energyshot 9000
3D-s Rubik-játék teával, pálinkával és mézeskaláccsal 12000
Gurulós bőrönd útrakészen telepakolva 11000
Névre szóló fürdőköpeny mezzel, cd-vel és borral 13500
Öblítőkészlet apróságokkal 10000
Dartskészlet pálinkával 12000
Red Bull készlet pezsgővel, cd-vel és dvd-vel 10000
Borregál két palack borral 10000
Magyar Turizmus kuponfüzet 15000
Lekvároskészlet 10000
Krecz Tibor nevére szóló fürdőköpeny 40000
Éves Westend parkolókártya 7000
2 palack bor 20000
Menhely Alapítvány bögréje 8000

Komoly harc után Bálint Viktor, a Sanoma lapigazgatója negyvenezer forintért vitte el az árverés legértékesebb darabját, a Krecz Tibor, volt Figyelő főszerkesztő nevével hímzett Vodafone-os fürdőköpenyt. Húszezer forintért kelt egy kétdarabos borkészlet, 15 ezerért a Magyar Turizmus Zrt. ingyenes múzeumi és fürdőbelépőket, busz-, vonat-, HÉV-kedvezményeket tartalmazó kuponfüzete, de komoly összegekért keltek el a Red Bull Energyshotos díszdobozai, és Weyer Balázs jóvoltából nyolcezerig ment fel a Menhely Alapítvány-os bögre ára is. A legkisebb összegért, mintegy kétszáz forintért az aukció első tárgyát képező húsz mozijegy kelt el, egy alig másfél órával később kezdődő filmre.


Gazdára talált még többek között egy cipőre szerelhető, világó roller, egy cirádás rózsaszín váza, két förtelmes, virágos díszítésű asztali lámpa, két, Jamie Oliver aláírásával hímzett farmer-tányéralátét, egy luxus öblítőkészlet, egy nagy, diszkógömbre emlékeztető falitükör, egy újszerű 3D-s Rubik gömbjáték, egy családi portréfotózásra jogosító kupon, egy nanopad, harminc üveg bor, 15 doboz tea, 23 könyv, 12 falinaptár, 7 dvd (közük Kádár János utolsó beszéde), egy sál, egy plüsspanda, egy csomó szempillaspirál, hajfesték és hajzselé, bögrék, tollak, egy rakás  pendrive-os kulcstartó és sok más érdekesség is.

Ha további részletekre kíváncsi, tekintse meg az Emasa képes beszámolóját is! 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

27 év után decemberben jön az utolsó szám a magazinból.

A brit áruházlánc a karácsony és fennállása 100. évének alkalmából játszott el a Vissza a jövőbe ötletével.

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Milyen forradalmi lehetőségeket jelentenek az új technológiák? Milyen lesz az életünk 10 vagy 50 év múlva? Ezekre a kérdésekre keressük a választ szeptember 27-én, a MOST Fórumon.(x)

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés