hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fürdőköpeny és az Energyshot ment a legjobban az árverésen

Több mint 450 ezer forintot licitáltak össze a Menhely Alapítványnak a résztvevők a szerkesztőségekhez érkezett karácsonyi ajándékok hagyományos árverésén. A csúcstétel idén a Krecz Tibor nevével hímzett Vodafone-os fürdőköpeny volt. KÉPEK + VIDEÓ!

hirdetés

456 400 forintért több mint hetven tétel kelt el január 8-án a Sirályban, a szerkesztőségekhez beérkezett karácsonyi ajándékok harmadik éve megrendezett jótékonysági árverésén. Ezzel a válság ellenére újabb rekordot döntöttünk, túlszárnyalva a tavaly összegyűlt 429 500 forintot is. A hajléktalanokat támogató Menhely Alapítvány számlájára befolyt összeget a korábbiakhoz hasonlóan a Kreatív, az Origo, a Figyelő és a kezdeményezéshez újonnan csatlakozó Hírszerző munkatársai, valamint vendégeik licitálták össze.

Videó: Hatala Noémi (Antagon)

Az árverezési tárgyakból összeállított csomagokat a hagyományokhoz híven Weyer Balázs, az Origo főszerkesztője és Pálinkás Szűcs Róbert, az Origo felelős szerkesztője mutatták be, nem kis humorral fűszerezve, az italokat, borokat pedig Novák Endre szakértő ajánlása tette vonzóbbá.

Az aukció legdrágább és a legizgalmasabb tételei
20 darab mozijegy 200
Nanopad borral és pendrive-os kulcstartóval 4000
Cipőre szerelhető, világító roller plüsspandával 7000
Díszdobozos Red Bull Energyshot 9000
3D-s Rubik-játék teával, pálinkával és mézeskaláccsal 12000
Gurulós bőrönd útrakészen telepakolva 11000
Névre szóló fürdőköpeny mezzel, cd-vel és borral 13500
Öblítőkészlet apróságokkal 10000
Dartskészlet pálinkával 12000
Red Bull készlet pezsgővel, cd-vel és dvd-vel 10000
Borregál két palack borral 10000
Magyar Turizmus kuponfüzet 15000
Lekvároskészlet 10000
Krecz Tibor nevére szóló fürdőköpeny 40000
Éves Westend parkolókártya 7000
2 palack bor 20000
Menhely Alapítvány bögréje 8000

Komoly harc után Bálint Viktor, a Sanoma lapigazgatója negyvenezer forintért vitte el az árverés legértékesebb darabját, a Krecz Tibor, volt Figyelő főszerkesztő nevével hímzett Vodafone-os fürdőköpenyt. Húszezer forintért kelt egy kétdarabos borkészlet, 15 ezerért a Magyar Turizmus Zrt. ingyenes múzeumi és fürdőbelépőket, busz-, vonat-, HÉV-kedvezményeket tartalmazó kuponfüzete, de komoly összegekért keltek el a Red Bull Energyshotos díszdobozai, és Weyer Balázs jóvoltából nyolcezerig ment fel a Menhely Alapítvány-os bögre ára is. A legkisebb összegért, mintegy kétszáz forintért az aukció első tárgyát képező húsz mozijegy kelt el, egy alig másfél órával később kezdődő filmre.


Gazdára talált még többek között egy cipőre szerelhető, világó roller, egy cirádás rózsaszín váza, két förtelmes, virágos díszítésű asztali lámpa, két, Jamie Oliver aláírásával hímzett farmer-tányéralátét, egy luxus öblítőkészlet, egy nagy, diszkógömbre emlékeztető falitükör, egy újszerű 3D-s Rubik gömbjáték, egy családi portréfotózásra jogosító kupon, egy nanopad, harminc üveg bor, 15 doboz tea, 23 könyv, 12 falinaptár, 7 dvd (közük Kádár János utolsó beszéde), egy sál, egy plüsspanda, egy csomó szempillaspirál, hajfesték és hajzselé, bögrék, tollak, egy rakás  pendrive-os kulcstartó és sok más érdekesség is.

Ha további részletekre kíváncsi, tekintse meg az Emasa képes beszámolóját is! 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A kormányzati kommunikáció digitális kampányát a Looma készítette.

Tényleg még inkább a köztudat része lett a streaming ittthon a nagy bezártságban?

Legalábbis Amerikában a Nielsen adatai alapján.

„Ha a Bátrak nem tudnak eljönni a táborba, akkor a tábort viszik el a Bátrakhoz.”

A tésztamárka emellett 2 millió eurót ajánlott fel kórházaknak, és az olasz Vöröskeresztnek.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés