hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fura nagymama fura szerszámokkal bütyköl

Egy brit késmárka, a Richardson Sheffield termékeinek kedvezményes megvásárlását lehetővé tevő pontgyűjtő akciót indított a 74 hazai Lukoil-töltőállomást üzemeltető Normbenz Magyarország. A hűségprogram népszerűsítésére reklámfilmben mutatják be a többfunkciós késeket és túlélőeszközöket.

hirdetés

A legnagyobb kereskedelmi csatornákon futó szpot 15 másodpercben hívja fel a figyelmet a Lukoil nyári hűségakciójára, a márka korábbi reklámfilmjeiben már bemutatott nagymama és lowrider veteránautó szerepeltetésével. A film narrátora ismét Szujó Zoltán sportriporter, aki a Lukoil „Szeretem az autómat” kampányának arca volt. A nagymama egy garázsban mutatja meg, mire valók az eszközök.

Werkfilm

Werkfotók

További képekért kattintson!
További képekért kattintson!
 

Alkotók

Megbízó: Normbenz Magyarország

Kereskedelmi és üzemeltetési igazgató: Molnár Róbert

Kommunikációs ügynökség: Flow PR (Splendidea Communications)

Kampánytervezés és megvalósítás: Sajti Botond

Médiaügynökség: Artmedia

Produkció: Creativo Media

Rendező: Sztanó Csaba

Operatőr: Stámusz Dániel

Gyártásvezető / Rendező aszisztens: Höltzl Gergely

Vágó: Beregi Bence

Colorist: Varga Zsolt Iván

Animáció: Adorján Loránd

Világosítás: PBL

Zene/SFX: Molnár Gábor

Styling: Veress Nikoletta

Smink: Csaba Erika

Haj: Miller Ati

Kamera technika: Kraft Budapest

Hang stúdió: Stamusic Studio

Werk: Beregi Bence

Runner: Höltzl Martin

További információ a hűségakcióról itt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A filmben fekete anyák beszélgetnek gyerekeikkel a velük szemben megnyilvánuló előítéletekről.

Ez a kiadók számára is jó hír lehet.

Októberben rendezik meg a World Sustainability Congresst.

Az ellenfelek elleni negatív kampány mellett ez is várható a választások előtt.

A műsorvezető ugyanakkor nem szerződik a TV2-höz.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

hirdetés
hirdetés