hirdetés
hirdetés
hirdetés

Frusztráló, hogy a nagymama kimarad a group chatből

A Telekom az ünnepi elszigeteltségre kínál megoldást a karácsonyi kampányával. A Mito applikációt is csinált hozzá.

hirdetés

"Az, hogy hogyan teremtünk kapcsolatot egymással, alapvetően határozza meg a családi kötődés minőségét. A digitálisan éretlen emberek - elsősorban az idősek -, könnyen kimaradnak a család életéből, lemaradnak a hétköznapok eseményeiről, ha nem tudnak alkalmazkodni a család folyamatosan megújuló kapcsolattartási szokásaihoz. Miközben más családtagok group chateken vannak folyamatosan képben egymással,ők egyre kevésbé tudnak aktívan jelen lenni a család életében, egyre inkább elszigetelődnek. Ez a helyzet nemcsak számukra frusztráló, hanem családtagjaik, szeretteik, felnőtt gyerekeik, unokáik számára is egy folyamatos belső feszültség forrás" – mondja Moldván Ákos marketingkommunikációs szakértő a Telekom kampánybejelentő közleményében.

A Telekom az ünnepek előtt arra szeretné felhívni a figyelmet, hogy egyes családtagok elszigetelődése a digitális eszközökkel, például a Magenta 1 nevű termékükkel megváltoztatható. "Olyan, a karácsonyhoz kapcsolódó témát kerestek a készítők, amellyel a Magenta 1 kézzelfogható, és az ünnepi készülődéshez kapcsolódó emocionális területen kommunikálva, konkrét megoldást nyújthat a hétköznapokban, az ünnepek előtt és után is" - írják.

A kampány tévében futó egyik videójának főszereplője Sólyom Kati, Jászai Mari-díjas színművésznő. A videók online is futnak.

A kampány lead ügynöksége a Mito volt, a tévés, OOH és digitális anyagok mellett ők készítették a fenti videókban is látható Telekom Családi Tévéalbum okostévé-alkalmazást is, amelyben a családtagok Facebook képei a rokonok okostelevízióin jelennek majd meg. Az applikációt a Telekom később minden okostévére folyamatosan és ingyenesen elérhetővé teszi.

Emellett az integrált kampány az időszakban a telekommunikációs vállalat in-store, belső kommunikációs és BTL aktivitásait is meghatározza majd, országos roadshow is kapcsolódik hozzá.

Alkotók listája

Megbízói oldal: Magyar Telekom
Márka és lakossági kommunikációs igazgató: Szabó Béla Attila
Marketingkommunikációs osztályvezető: Kovács András Péter
Marketingkommunikációs szakértő, kampány lead: Moldván Ákos
Marketingkommunikációs senior menedzser: Kulinyi Zsófia
Média stratégia: Kovács Krisztina
PR és social: Katus Krisztina, Ivády Gábor

Kreatív ügynökség: Mito
Creative director: Pőcze Balázs, Vizi Balázs
Lead creative: Babucs Péter
Creative: Ördög-Kovács Dániel

Lead strategic planner: Csurgó Brigi
Strategic planner: Dinh Dorottya, Kovács Andrea

Group account director: Szandi Gergely
Senior account manager: Feke Nikolett, Vass Dávid
Account manager: Szerdahelyi Gréta, Tran Lam Márta

Production Manager: Soós Enikő
Production Assistant: Kisfali Gergely

Lead arti director: Tánczos Korinna
Art director: Csík Hargi, Csekk István
Senior graphic designer: Tóth Nóra, Kopányi Gábor, Lovas Tibor
Senior interactive designer: Hegyi Krisztián
Senior DTP operator: Magyar Bea
Junior graphic designer: Surján Balázs

UX designer: Zsarnóczay Dóri

Development team lead: Dubravszky József
Technical project manager: Szaniszló Zsolt
Senior Frontend Developer: Fodor Norbert
Frontend Developer: Kinka Péter
Backend Developer: Bach Kristóf

Gyártóház: Cinesuper
Producer: Mártonffy Zoltán
Gyártásvezető: Maretics Kitti
Utómunka supervisor: Deimanik Balázs
Colorist: Vándor Ádám
Vágó: Gothár Márton

Rendező: Lőrincz Nándor, Nagy Bálint
DOP: Nagy Bálint

Médiaügynökség: Wavemaker Hungary
Business unit director: Arany Tünde
Integrált stratégiai tervező: Jenei Tímea
Médiatervező: Martikán Kristóf

PR ügynökség: Uniomedia
Creative Director: Pálfai Domokos
Account Director: Papp Enikő

Event ügynökség: Offline Group
Key account director: Szebellédi Kriszta

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés