hirdetés
hirdetés
hirdetés

Frusztráló, hogy a nagymama kimarad a group chatből

A Telekom az ünnepi elszigeteltségre kínál megoldást a karácsonyi kampányával. A Mito applikációt is csinált hozzá.

hirdetés

"Az, hogy hogyan teremtünk kapcsolatot egymással, alapvetően határozza meg a családi kötődés minőségét. A digitálisan éretlen emberek - elsősorban az idősek -, könnyen kimaradnak a család életéből, lemaradnak a hétköznapok eseményeiről, ha nem tudnak alkalmazkodni a család folyamatosan megújuló kapcsolattartási szokásaihoz. Miközben más családtagok group chateken vannak folyamatosan képben egymással,ők egyre kevésbé tudnak aktívan jelen lenni a család életében, egyre inkább elszigetelődnek. Ez a helyzet nemcsak számukra frusztráló, hanem családtagjaik, szeretteik, felnőtt gyerekeik, unokáik számára is egy folyamatos belső feszültség forrás" – mondja Moldván Ákos marketingkommunikációs szakértő a Telekom kampánybejelentő közleményében.

A Telekom az ünnepek előtt arra szeretné felhívni a figyelmet, hogy egyes családtagok elszigetelődése a digitális eszközökkel, például a Magenta 1 nevű termékükkel megváltoztatható. "Olyan, a karácsonyhoz kapcsolódó témát kerestek a készítők, amellyel a Magenta 1 kézzelfogható, és az ünnepi készülődéshez kapcsolódó emocionális területen kommunikálva, konkrét megoldást nyújthat a hétköznapokban, az ünnepek előtt és után is" - írják.

A kampány tévében futó egyik videójának főszereplője Sólyom Kati, Jászai Mari-díjas színművésznő. A videók online is futnak.

A kampány lead ügynöksége a Mito volt, a tévés, OOH és digitális anyagok mellett ők készítették a fenti videókban is látható Telekom Családi Tévéalbum okostévé-alkalmazást is, amelyben a családtagok Facebook képei a rokonok okostelevízióin jelennek majd meg. Az applikációt a Telekom később minden okostévére folyamatosan és ingyenesen elérhetővé teszi.

Emellett az integrált kampány az időszakban a telekommunikációs vállalat in-store, belső kommunikációs és BTL aktivitásait is meghatározza majd, országos roadshow is kapcsolódik hozzá.

Alkotók listája

Megbízói oldal: Magyar Telekom
Márka és lakossági kommunikációs igazgató: Szabó Béla Attila
Marketingkommunikációs osztályvezető: Kovács András Péter
Marketingkommunikációs szakértő, kampány lead: Moldván Ákos
Marketingkommunikációs senior menedzser: Kulinyi Zsófia
Média stratégia: Kovács Krisztina
PR és social: Katus Krisztina, Ivády Gábor

Kreatív ügynökség: Mito
Creative director: Pőcze Balázs, Vizi Balázs
Lead creative: Babucs Péter
Creative: Ördög-Kovács Dániel

Lead strategic planner: Csurgó Brigi
Strategic planner: Dinh Dorottya, Kovács Andrea

Group account director: Szandi Gergely
Senior account manager: Feke Nikolett, Vass Dávid
Account manager: Szerdahelyi Gréta, Tran Lam Márta

Production Manager: Soós Enikő
Production Assistant: Kisfali Gergely

Lead arti director: Tánczos Korinna
Art director: Csík Hargi, Csekk István
Senior graphic designer: Tóth Nóra, Kopányi Gábor, Lovas Tibor
Senior interactive designer: Hegyi Krisztián
Senior DTP operator: Magyar Bea
Junior graphic designer: Surján Balázs

UX designer: Zsarnóczay Dóri

Development team lead: Dubravszky József
Technical project manager: Szaniszló Zsolt
Senior Frontend Developer: Fodor Norbert
Frontend Developer: Kinka Péter
Backend Developer: Bach Kristóf

Gyártóház: Cinesuper
Producer: Mártonffy Zoltán
Gyártásvezető: Maretics Kitti
Utómunka supervisor: Deimanik Balázs
Colorist: Vándor Ádám
Vágó: Gothár Márton

Rendező: Lőrincz Nándor, Nagy Bálint
DOP: Nagy Bálint

Médiaügynökség: Wavemaker Hungary
Business unit director: Arany Tünde
Integrált stratégiai tervező: Jenei Tímea
Médiatervező: Martikán Kristóf

PR ügynökség: Uniomedia
Creative Director: Pálfai Domokos
Account Director: Papp Enikő

Event ügynökség: Offline Group
Key account director: Szebellédi Kriszta

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A márka eddig nem volt jelen a közösségi médiában.

A Nielsen számításai szerint csak 2 saját gyártású Netflix-széria van a top tízben. Ráadásul lehet, hogy hamarosan mindkét klasszikust elveszíti a Netflix.

Az előadó az ügynökségeknek is üzent egy friss interjúban.

Simon Balázs rendezése mellett a Freakin' Disco és a FAQ Színház klipje is esélyes a díjra.

A rendezvényügynökség célja, hogy ezzel bekerüljenek az európai vérkeringésbe.

hirdetés

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Díjátadó: május 16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés