hirdetés
hirdetés
hirdetés

Frusztráló, hogy a nagymama kimarad a group chatből

A Telekom az ünnepi elszigeteltségre kínál megoldást a karácsonyi kampányával. A Mito applikációt is csinált hozzá.

hirdetés

"Az, hogy hogyan teremtünk kapcsolatot egymással, alapvetően határozza meg a családi kötődés minőségét. A digitálisan éretlen emberek - elsősorban az idősek -, könnyen kimaradnak a család életéből, lemaradnak a hétköznapok eseményeiről, ha nem tudnak alkalmazkodni a család folyamatosan megújuló kapcsolattartási szokásaihoz. Miközben más családtagok group chateken vannak folyamatosan képben egymással,ők egyre kevésbé tudnak aktívan jelen lenni a család életében, egyre inkább elszigetelődnek. Ez a helyzet nemcsak számukra frusztráló, hanem családtagjaik, szeretteik, felnőtt gyerekeik, unokáik számára is egy folyamatos belső feszültség forrás" – mondja Moldván Ákos marketingkommunikációs szakértő a Telekom kampánybejelentő közleményében.

A Telekom az ünnepek előtt arra szeretné felhívni a figyelmet, hogy egyes családtagok elszigetelődése a digitális eszközökkel, például a Magenta 1 nevű termékükkel megváltoztatható. "Olyan, a karácsonyhoz kapcsolódó témát kerestek a készítők, amellyel a Magenta 1 kézzelfogható, és az ünnepi készülődéshez kapcsolódó emocionális területen kommunikálva, konkrét megoldást nyújthat a hétköznapokban, az ünnepek előtt és után is" - írják.

A kampány tévében futó egyik videójának főszereplője Sólyom Kati, Jászai Mari-díjas színművésznő. A videók online is futnak.

A kampány lead ügynöksége a Mito volt, a tévés, OOH és digitális anyagok mellett ők készítették a fenti videókban is látható Telekom Családi Tévéalbum okostévé-alkalmazást is, amelyben a családtagok Facebook képei a rokonok okostelevízióin jelennek majd meg. Az applikációt a Telekom később minden okostévére folyamatosan és ingyenesen elérhetővé teszi.

Emellett az integrált kampány az időszakban a telekommunikációs vállalat in-store, belső kommunikációs és BTL aktivitásait is meghatározza majd, országos roadshow is kapcsolódik hozzá.

Alkotók listája

Megbízói oldal: Magyar Telekom
Márka és lakossági kommunikációs igazgató: Szabó Béla Attila
Marketingkommunikációs osztályvezető: Kovács András Péter
Marketingkommunikációs szakértő, kampány lead: Moldván Ákos
Marketingkommunikációs senior menedzser: Kulinyi Zsófia
Média stratégia: Kovács Krisztina
PR és social: Katus Krisztina, Ivády Gábor

Kreatív ügynökség: Mito
Creative director: Pőcze Balázs, Vizi Balázs
Lead creative: Babucs Péter
Creative: Ördög-Kovács Dániel

Lead strategic planner: Csurgó Brigi
Strategic planner: Dinh Dorottya, Kovács Andrea

Group account director: Szandi Gergely
Senior account manager: Feke Nikolett, Vass Dávid
Account manager: Szerdahelyi Gréta, Tran Lam Márta

Production Manager: Soós Enikő
Production Assistant: Kisfali Gergely

Lead arti director: Tánczos Korinna
Art director: Csík Hargi, Csekk István
Senior graphic designer: Tóth Nóra, Kopányi Gábor, Lovas Tibor
Senior interactive designer: Hegyi Krisztián
Senior DTP operator: Magyar Bea
Junior graphic designer: Surján Balázs

UX designer: Zsarnóczay Dóri

Development team lead: Dubravszky József
Technical project manager: Szaniszló Zsolt
Senior Frontend Developer: Fodor Norbert
Frontend Developer: Kinka Péter
Backend Developer: Bach Kristóf

Gyártóház: Cinesuper
Producer: Mártonffy Zoltán
Gyártásvezető: Maretics Kitti
Utómunka supervisor: Deimanik Balázs
Colorist: Vándor Ádám
Vágó: Gothár Márton

Rendező: Lőrincz Nándor, Nagy Bálint
DOP: Nagy Bálint

Médiaügynökség: Wavemaker Hungary
Business unit director: Arany Tünde
Integrált stratégiai tervező: Jenei Tímea
Médiatervező: Martikán Kristóf

PR ügynökség: Uniomedia
Creative Director: Pálfai Domokos
Account Director: Papp Enikő

Event ügynökség: Offline Group
Key account director: Szebellédi Kriszta

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A márkának szüksége volt egy kis megújulásra, érezték. Az ügynökség sportmárkával "fűszerezte" volna portfolióját.

A MyAd Marketing helyezett ki Budapest-szerte citylightokat.

Február 22-től semmilyen, egészséggel kapcsolatos állítás nem tehető a csomagoláson és a reklámban.

Egy 2011-es egyezmény többszöri megsértésével vádolja őket az amerikai kereskedelmi bizottság.

Most videosorozat fut, tavasszal pedig komolyabb kampányt is terveznek.

hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés