hirdetés
hirdetés
hirdetés

Friss körzeti influenzastatisztikával hirdetik a Neo Citrant

Mindig a megyei adatokat látják a facebookozók arról, náluk mennyire kiterjedt a járvány.

hirdetés

Egyedi Facebook megjelenésekben hirdeti a Neo Citran márka Base és Max termékeit a GlaxoSmithKline (GSK). Az influenzaszezonra időzített kampány koncepciója, hogy animált videókban jeleníti meg a felhasználók megyéjének fertőzöttségét, heti frissítésben.

A térkép hitelességét az ÁNTSZ hivatalos adatai adják, a kampány 2-12. hetek között, a járvány várható időszakában fut. „Ahhoz, hogy ilyen egyedi aktivitások készülhessenek, a szokásosnál is hatékonyabb együttműködésre van szükség az ügyfél és az ügynökség között. Nekünk ennek elérésében sokat segít, hogy a GSK-val több, mint egy évtizede állunk folyamatos munkakapcsolatban” – mondta Szabó Orsolya, a kivitelező Progressive ügyfélkapcsolati vezetője.

Az ügynökség egy edukációs promóciót is futtat a GSK szájápolási portfóliója számára. A január végén indult és március elejéig tartó bolti aktivitás részeként nem hoszteszek, hanem fogorvos-hallgatók adnak szakértő tanácsot a promóció alapjául szolgáló gyorsteszt kitöltőinek. Az applikáció formájában elérhető kérdőív a válaszok összegzése nyomán a legmegfelelőbb terméket ajánlja a fennálló szájüregi problémákra.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától.

Joe ágyba viszi a reggelit, Sarah pedig időben felkel, és nem csak úgy összekaparja magát.

Nagyon forró dalra épül a szénhidrátcsökkentett sör Valentin napra időzített kampánya.

hirdetés

Merre tart az orvostudomány a digitalizált világban? Hogyan segíthet a technológia az egészség megőrzésében? Megtudhatod az első MOST Fórumon február 21-én (x)

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés