hirdetés
hirdetés
hirdetés

Friesland - távozó igazgató

Távozik a Friesland Hungáriától a cég külkapcsolati igazgatója, Kiss Pál István.
hirdetés
A szakember a tejiparban eltöltött 11 év után tudományos és oktatási területen folytatja pályafutását: a Budapesti Kommunikációs Főiskola Üzleti Tudományok Intézetének igazgatójaként dolgozik tovább.

Kiss Pál István 1995-ben csatlakozott a holland tejipari óriás elődjéhez, a Hajdútejhez. A főként kelet-magyarországi tejipari vállalkozásokból és az azokat kiszolgáló kereskedelmi és logisztikai divíziókból álló részlegek Kiss Pál István tevékenyégének köszönhetően álltak össze önálló cégként is versenyképesen tevékenykedő egységgé.

A Friesland elődjének magyarországi leányvállalatánál eltöltött vezetői évek után 2002-ben regionális igazgatóvá lépett elő - együttesen felelve a cseh, a szlovák, a román és a magyar piacokért. Idén júniustól külkapcsolati igazgatóként tevékenykedett a vállalatnál. A szakember utódját még nem választották ki.

A tejipari ágazatban is meghatározó szerepet betöltő szakember a Tejipari Egyesülés igazgatótanácsának tagjaként, valamint 2003 és 2005 között a Tej Terméktanács elnökeként is tevékenykedett. Emellett az Élelmiszer Feldolgozók Országos Szövetségének alelnökeként ma is meghatározó szerepet játszik a hazai élelmiszeripar fejlesztésében.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Budapesti járókelők csendesíthetik le a zabolátlan gépeket.

A Peugeot új, elektromos e-208 modelljéhez ötletes kültéri reklámot készített a francia BETC és a Clear Channel közterületi reklámcég.

A Café PR két elismerést húzott be, az LA Communications egyet.

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

hirdetés

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés