hirdetés
hirdetés
hirdetés

Friesland - távozó igazgató

Távozik a Friesland Hungáriától a cég külkapcsolati igazgatója, Kiss Pál István.
hirdetés
A szakember a tejiparban eltöltött 11 év után tudományos és oktatási területen folytatja pályafutását: a Budapesti Kommunikációs Főiskola Üzleti Tudományok Intézetének igazgatójaként dolgozik tovább.

Kiss Pál István 1995-ben csatlakozott a holland tejipari óriás elődjéhez, a Hajdútejhez. A főként kelet-magyarországi tejipari vállalkozásokból és az azokat kiszolgáló kereskedelmi és logisztikai divíziókból álló részlegek Kiss Pál István tevékenyégének köszönhetően álltak össze önálló cégként is versenyképesen tevékenykedő egységgé.

A Friesland elődjének magyarországi leányvállalatánál eltöltött vezetői évek után 2002-ben regionális igazgatóvá lépett elő - együttesen felelve a cseh, a szlovák, a román és a magyar piacokért. Idén júniustól külkapcsolati igazgatóként tevékenykedett a vállalatnál. A szakember utódját még nem választották ki.

A tejipari ágazatban is meghatározó szerepet betöltő szakember a Tejipari Egyesülés igazgatótanácsának tagjaként, valamint 2003 és 2005 között a Tej Terméktanács elnökeként is tevékenykedett. Emellett az Élelmiszer Feldolgozók Országos Szövetségének alelnökeként ma is meghatározó szerepet játszik a hazai élelmiszeripar fejlesztésében.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés