hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fred Dursttel és a Limp Bizkittel száguld el a nosztalgiavonat a hétvégébe

A Morpho pr-menedzsere, Szakály Szilvia a friss Kultúrterrorban Dosztojevszkitől kezdve Fred Durstön keresztül a Fekete Viperáig ajánl mindenfélét, amit érdemes nézni, olvasni, hallgatni, vagy akár enni.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Central kiadványai évek óta rendszeresen foglalkoznak a környezettudatossággal az ökotudatos divattól az elektromos autókon át egészen a fenntartható vendéglátóhelyekig. (X)

Vele együtt a Red Lemon Media is kapott egy hárommilliós bírságot.

A Durex új kampányában a színész hétköznapi helyzeteket mutat be, mikor időben kell gondolni a védekezésre.

Az eheti Kultúrterrorban Szpisják Blanka ad tippeket arra, hogy mit olvass, hallgass, nézz és egyél.

Idén már egész biztosan elmarad a világ leghíresebb fehérnemű-bemutatója.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A mézes-mázosságot akarja lekaparni az ünnepi reklámokról a telkócég új projektje.

Jámbor András helyét Diószegi-Horváth Nóra veszi át.

A világbajnok úszó történetéből Miki357 rendezett reklámfilmet. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

Ezentúl nem csak a csatornán támogatja a fiatal tehetségeket a csatorna.

Ezért futhatunk bele könnyen ma a világnap szpotjába a magyar csatornákon is.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Milyen forradalmi lehetőségeket jelentenek az új technológiák? Milyen lesz az életünk 10 vagy 50 év múlva? Ezekre a kérdésekre keressük a választ szeptember 27-én, a MOST Fórumon.(x)

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés