hirdetés

A kormányok csak a vállalatokkal együtt képesek felvenni a harcot a klímaválsággal

Frank Cooper III a legendás Motown és a Def Jam zenekiadóknál kezdte, aztán az AOL, majd több mint egy évtizeden át a PepsiCo fő marketingese volt. Innen a BuzzFeed kreatívigazgatói, majd a BlackRock befektetési alapkezelő globális marketingvezetői székére váltott. Arról beszélgettünk vele, hogyan ne legyen útban egy márka a fogyasztóknak, mit tart most izgalmasnak, és mit lépne a BuzzFeed helyében.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Pál Zsombor, főszerkesztő, Kreatív
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A negyedik Carbon Open House a „Do u speak Z?” címet kapta.

A Magyar Marketing Szövetség ismét az elmúlt egy év legjobb marketingmunkáit keresi.

Megéri átláthatónak lenni: a print piac elmúlt évi reklámbevételének 87 százalékát a MATESZ által auditált és/vagy a NOK-ban mért lapok vitték. (X)

1400 érdeklődő és teltházas afterparty követte az első ilyen eseményt.

A nemzetközi pr-szövetség tagjai között hónapok óta zajlik erről egy egyeztetés.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!