hirdetés

A kormányok csak a vállalatokkal együtt képesek felvenni a harcot a klímaválsággal

Frank Cooper III a legendás Motown és a Def Jam zenekiadóknál kezdte, aztán az AOL, majd több mint egy évtizeden át a PepsiCo fő marketingese volt. Innen a BuzzFeed kreatívigazgatói, majd a BlackRock befektetési alapkezelő globális marketingvezetői székére váltott. Arról beszélgettünk vele, hogyan ne legyen útban egy márka a fogyasztóknak, mit tart most izgalmasnak, és mit lépne a BuzzFeed helyében.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Pál Zsombor, főszerkesztő, Kreatív
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Egy civil szervezet szinkronizált újra egy Jóbarátok és egy The Office epizódot, hogy felhívja a figyelmet a HIV-betegek stigmatizálására.

17 kategóriában lehet pályázni, április 9-ig.

A közönségszavazást a sziámiiker-szétválasztó Dr. Csókay András nyerte a Highlights of Hungaryn.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!