hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fotópályázatot hirdetett a Marie Claire

A női lét sokszínűsége a téma, amatőr és profi fotósok jelentkezését egyaránt várják. 

hirdetés

„A francia anyalaphoz hasonlóan a magyar Marie Claire alapítása óta elkötelezett a tehetséggondozás iránt. Kampányaikkal rendszeresen támogatják a különböző területeken alkotó erős és inspiráló nőket, vagy hívják fel a figyelmet a legégetőbb társadalmi problémákra, és a megoldásukon dolgozók példamutató munkájára. Aktuális, a Samsunggal közösen meghirdetett fotópályázatukkal a vizuális művészetek hazai – amatőr és profi – képviselőinek alkotásait kívánják megismertetni a kiadvány közel húszezer olvasójával" - olvasható a közleményben. 

„A felhívás mindenkinek szól, akiben gondolatot ébreszt a téma: legyen szakmabeli vagy hobbifotós, lássa a világot profi gépen vagy csak egy jobb kamerájú telefonon keresztül. A legjobb sorozatokat a lapban és egy kiállítás keretében is megmutatjuk” - mondta László Krisztina, a Marie Claire főszerkesztője 

A maximum öt képből álló portré-, divat-, vagy riportfotó sorozatokat a Csoszó Gabriella fotóművészből, László Krisztina főszerkesztőből és Békefi Dóra fotós-képszerkesztőből álló szakmai zsűri bírálja el.

Az első három helyezett a Volvo támogatásával összesen 600 ezer forint pénzjutalomban részesül, a különdíjat a Samsung ajánlotta fel, egy Galaxy csúcskészüléket, a közönségdíj győztesét pedig egy 50 ezer forint értékű Allée vásárlási utalvánnyal díjazzák a szervezők. 

A részletes pályázati felhívás erre, a nevezési határidő március 15.

 

 

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kínai új évre készült a szpot. 

A tartalommarketing-tagozat élére.

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

Birta Tibor a Netlife-től érkezett a kávézólánc újonnan indult pozíciójára.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés