hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fotók a Prizma-díjátadóról

A 2015-ös Prizma díjátadójón 19 nevező izgulhatott, akik közül kihirdettük az év ügynökségét és az év megbízóját is. 

hirdetés

A részletes eredményekről korábbi cikkünkben számoltunk be. A lenti képre kattintva nézheti meg, hogyan örültek a Prizma legjobbjai!

Az Uniomedia lett az év ügynöksége.
Az Uniomedia lett az év ügynöksége.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Mi azt hittük, hogy ez egy internetes vicc. Nyílik a termékipari kudarcmúzeum.

Halász Ambrus távozik az ügynökségtől, és politikai kommunikációval foglalkozik a jövőben.

A soroksári lesz a harmadik áruház Magyarországon. És a legnagyobb. 

Mads Mikkelsen szerint mindenesetre a Carlsberg talán a legjobb sör.

Csőre Gábor pedig bekattant a Comedy Central promóvideóiban. Hétfőtől láthatók a tévében.

hirdetés

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

hirdetés
hirdetés