hirdetés
hirdetés
hirdetés

Főszerkesztőt váltott a Népszava

Nagy György váltja Horváth Gábort, aki külpolitikai rovatvezető lesz a lapnál.

hirdetés

November 6-a, szerdai hatállyal főszerkesztőt vált a Népszava: a lapot 2017 májusa óta vezető Horváth Gábort az eddigi főszerkesztő-helyettes, Nagy György váltja. Horváth marad a Népszavánál, a külpolitikai rovat vezetője lesz.

Nagy György
Nagy György

„Horváth Gábor 2017 tavaszán nehéz helyzetben vállalta el a szerkesztőség irányítását, és sikerrel stabilizálta azt. A legutóbbi tulajdonosváltás [áprilisban Puch László tulajdonrészét Leisztinger Tamás vállalkozó vásárolta meg – a szerk.] után most visszatér eredeti hivatásához, a külpolitikai újságíráshoz” -  jelentette be Mátray Mihály, a kiadó ügyvezetője. "A majd' 150 éves napilap életében újabb fejezet kezdődik, a tulajdonos azt szeretné, ha a Népszava tovább növelné piaci részesedését a nyomtatott újságok és az online portálok között egyaránt."

Horváth Gábor

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés