hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fonyó tulajdonostárs lett a Publimontban

Nyerges tulajdonrésze zsugorodott, Fonyó Károlyé 15 százalékos lett Simicska cégében, írja a HVG.

hirdetés

"Az óriásplakátok és járművek reklámfelületeit értékesítő Publimont Hirdetésszervező Kft.-ben is Simicska Lajos üzlettársa lett Fonyó Károly" - írja a HVG nyomtatott kiadása.

Fonyó év elején lett Simicska Lajos cégének ügyvezetője, írtuk korábban. A Publimont 2016-os árbevétele 4,17 milliárd forint volt, és 431 millió forintos adózott eredményt produkált. Orbán és Simicska összeveszése előtt, 2014-ben ezek a számok 8,28 milliárd és 3 milliárd voltak. Fonyó Károly korábban a Metropol tulajdonosa is volt.

Fonyó részesedése a Publimontban ezzel 15 százalékos, míg Nyerges Zsolté 10 százalékosra csökkent. A HVG hozzáteszi, hogy Fonyó tulajdonostárs abban a cégben is (Hung-Ister, részben szintén Simicska érdekeltsége), amelyről nemrég derül ki, hogy az Orbán-Simicska viszony ellenére megbízást kapott a Szerencsjáték Zrt.-től.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

27 év után decemberben jön az utolsó szám a magazinból.

A brit áruházlánc a karácsony és fennállása 100. évének alkalmából játszott el a Vissza a jövőbe ötletével.

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Milyen forradalmi lehetőségeket jelentenek az új technológiák? Milyen lesz az életünk 10 vagy 50 év múlva? Ezekre a kérdésekre keressük a választ szeptember 27-én, a MOST Fórumon.(x)

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés