hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fonyó tulajdonostárs lett a Publimontban

Nyerges tulajdonrésze zsugorodott, Fonyó Károlyé 15 százalékos lett Simicska cégében, írja a HVG.

hirdetés

"Az óriásplakátok és járművek reklámfelületeit értékesítő Publimont Hirdetésszervező Kft.-ben is Simicska Lajos üzlettársa lett Fonyó Károly" - írja a HVG nyomtatott kiadása.

Fonyó év elején lett Simicska Lajos cégének ügyvezetője, írtuk korábban. A Publimont 2016-os árbevétele 4,17 milliárd forint volt, és 431 millió forintos adózott eredményt produkált. Orbán és Simicska összeveszése előtt, 2014-ben ezek a számok 8,28 milliárd és 3 milliárd voltak. Fonyó Károly korábban a Metropol tulajdonosa is volt.

Fonyó részesedése a Publimontban ezzel 15 százalékos, míg Nyerges Zsolté 10 százalékosra csökkent. A HVG hozzáteszi, hogy Fonyó tulajdonostárs abban a cégben is (Hung-Ister, részben szintén Simicska érdekeltsége), amelyről nemrég derül ki, hogy az Orbán-Simicska viszony ellenére megbízást kapott a Szerencsjáték Zrt.-től.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Meghívásos tenderen választották ki az ügynökséget.

36 millió forint lesz a tét a tizedik évadban.

A híres olasz Képtár Black Presence projektje online túrát és más kapcsolódó eseményeket is tervez.

A vírus megtanított minket együttműködni, a Telekom szeretné, ha nem is felejtenénk el ezt. 

A METU 600 hallgatója vett részt saját kutatásukban, ami a kapcsolattartással, fogyasztással és szabadidővel kapcsolatos szokások változására kérdezett rá.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés