hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fontosak a Cinemának a helyi filmek

A Cinema City Internationalt meglepte, hogy a Magyar Producerek Szövetsége attól tart, veszélybe került a magyar filmek forgalmazása. A vállalat fontos szerepet szán a helyi alkotásoknak.  

hirdetés

Nem befolyásolja a magyar filmek forgalmazását és bemutatását az, hogy a Cinema City International felvásárolta a Palace Cinemas négy magyar moziját, mivel minden országban fontos szerepet szán a helyi alkotásoknak - közölte a Cinema.

A Cinema City International január 20-án jelentette be a Palace West End, Mammut, MOM Park és Campona mozik, valamint nyolc cseh és három szlovák Palace multiplex akvizícióját.

Ezt követően a Magyar Producerek Szövetsége a Gazdasági Versenyhivatalhoz (GVH) fordult azért, hogy a hivatal vizsgálja meg, a Cinema City International közelmúltban történt mozifelvásárlása nem sérti-e a magyar, illetve az európai uniós szabályozást.

Kálomista Gábor, a szövetség elnöke akkor úgy nyilatkozott, hogy a felvásárlás veszélyeztetheti a magyar filmek forgalmazását, mivel a Cinema City International jellemzően az amerikai TOP 10 filmeket veszi alapul. Hozzátette, az akvizícióval az eddig tulajdonában lévő mozikkal együtt már a magyarországi multiplex mozik mintegy 90 százalékával rendelkezik a Cinema City International. A szövetség azt is kérte, hogy a döntéshozók a magyar film védelme érdekében módosítsák a filmtörvényt, és terjesszék ki azt a forgalmazásra is.

A felvásárlás után a Cinemának 17 mozija van a magyar piacon, összesen 162 teremmel. A négy új mozi 47 teremmel növelte számukat.

A Cinema City International közölte: meglepetésként érte a Magyar Producerek Szövetsége elnökének közleménye, mivel minden országban, ahol a cég hálózatot működtet, fontos szerepet szán a helyi alkotások bemutatásának.

A Cinema City International 1997 óta van jelen a kelet-európai régióban, a fenti felvásárlással Európa 3. legnagyobb multiplex hálózatává vált. A cég az elmúlt néhány évben Magyarországon több mint 100 millió eurót fektetett be mozik építésébe és technikai korszerűsítésébe.

A magyar piacon az utóbbi két évben összesen 22 magyar filmet, 2009-ben a 17 megjelent magyar alkotásból 12-t, 2010-ben pedig a 24 megjelent filmből 10 művet tűzött műsorára - áll a közleményben.

A Cinema City közölte, hogy a felvásárlások után is fontosak maradnak az adott ország filmiparának termékei, azoknak továbbra is kiemelt szerepet szán a műsortervében.

A műsorrend tervezését a jövőben is a nézők érdeklődése, a nézőszám alakulása dönti el, és ebben nincs kivétel a hollywoodi TOP 10 vagy a magyar alkotások között - közölte a Cinema.

A Cinema City International 28 millió euróért vásárolta fel a Palace Cinemas magyarországi, csehországi és szlovákiai érdekeltségét. A cég akkori közlése szerint az ügylet keretében a Cinema City 15 multiplex moziban 141 termet szerzett meg. A Cinema City a felvásárlás után hét országban 90 multiplex mozit üzemeltet, 866 teremmel.

(forrás: MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Szerencsejáték Zrt. az újrainduló sportélethez igazította a sportfogadási termékeihez kapcsolódó integrált kampányt, Anger Zsolttal a főszerepben.

A Sandy Hook Promise amerikai nonprofit szervezet számára a BBDO New York készített iskolai lövöldözésekről szóló szpotot.

Egy magyar kezdeményezésnek köszönhetően saját emojikat kaptak az AMC saját gyártású sorozatainak legismertebb karakterei.

A holland Tony's Chocolonely nevű csokoládémárka Idris Elbával kampányol a kakaóiparban mai napig elterjedt illegális gyerekmunka ellen.

A játékosított tréningeket tartó pécsi cég a platformját is megújítja.

hirdetés
hirdetés

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!