hirdetés
hirdetés
hirdetés

„Fontos volt, hogy ne öncélú kreatívokat tervezzünk”

Többszörös díjnyertes rendezvényen dolgozott közösen a Deutsche Telekom és a Progressive. Most az esemény kulisszatitkait is megismerhetitek. (X)

hirdetés

„2019-ben azt az inspiráló feladatot kaptuk, hogy segítsünk a Deutsche Telekomnak demonstrálni dolgozói számára a co-creation fontosságát és hatékonyságát az egyre komplexebb feladatokkal és új technológiákkal teli világban. Ehhez egy szemléletváltó eseményt alkottunk meg: ez volt a világ első „anythonja” Budapesten.

A Progressive feladata a rendezvény teljes körű megrendezése és lebonyolítása volt. A 360 fokos, sokféle tudást egyesítő, integrált gondolkodást igénylő projekten végig szorosan együttműködtünk ügyfelünkkel az igényfelméréstől a részletek kidolgozásán át az Anython lebonyolításáig.

A Deutsche Telekom a kezdetektől fogva úgy gondolta, hogy nem egyszerűen „csak egy rendezvényt” akar életre hívni. Egy olyat eseményt kívánt létrehozni, amilyet eddig még senki nem csinált. Ennek szellemében alkottuk meg közösen az anython rendezvényformát. Az elképzelésünk az volt, hogy megmutatjuk a dolgozóknak, a hatékony problémamegoldás érdekében meg kell ismerniük eddig még fel nem fedezett területeket és más nézőpontból is meg kell vizsgálniuk a feladataikat és az eléjük kerülő akadályokat.

Ez a nézőpontváltás remek kiindulópont volt a látványvilág megteremtéséhez, amit többdimenziós térbeli játékok és lehetetlen tárgyak jellemeznek. Fontos volt, hogy ne öncélú kreatívokat tervezzünk, hanem egy olyan koherens világot, amelynek minden eleme egy célt szolgál. Olyan vizuális környezetet teremtettünk, ami mellett nem mennek el csak úgy az emberek, hanem többször is megnézik maguknak, és amiből inspirációt tudnak meríteni.

»Mivel az arculattervezés és a rendezvény megvalósítása is a mi feladatunk volt, pontosan tudtuk, hogy meddig mehetünk el – minden merész ötletről rögtön tudtuk, hogy meg is tudjuk majd valósítani, így igazán szabadjára engedhettük a fantáziánkat« – mondja Buzási Bence, a Progressive kreatívigazgatója.

A kommunikációs stratégiában kiemelt jelentőséget kapott az oszthatóság és a tartalomgenerálás, mindebbe pedig a résztvevőket is aktívan belevontuk. Hogy tovább hangsúlyozzuk a co-creation fontosságát, csupa olyan elemet alkottunk és helyeztünk ki, amelyek arra ösztönözték a résztvevőket, hogy lefényképezzék és megosszák, amit látnak, a látványos képi világtól egészen a hashtagek konzisztens használatáig.

A rendezvény tétjének és célközönségének mérete miatt ügyfelünknek és nekünk is fontos volt, hogy partnerekként, a már említett co-creation szellemében dolgozzunk. Az ilyen szoros együttműködés számunkra is újdonság volt, és egyben hihetetlenül inspiráló is. Végül ez is hozzásegített minket ahhoz, hogy valóban emlékezetes eseményt hozzunk létre.

Történetünk happy endje, hogy amit megálmodtunk és megvalósítottunk, utólag is sikert aratott. A Telekom Shift Anythonnal a Progressive két díjat is nyert: Red (azaz arany) díjat az RGB Awards kiállítás- és vásárstandok, valamint Arany díjat a HRKomm Award desing megoldások kategóriájában.”

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés