hirdetés
hirdetés
hirdetés

„Fontos volt, hogy ne öncélú kreatívokat tervezzünk”

Többszörös díjnyertes rendezvényen dolgozott közösen a Deutsche Telekom és a Progressive. Most az esemény kulisszatitkait is megismerhetitek. (X)

hirdetés

„2019-ben azt az inspiráló feladatot kaptuk, hogy segítsünk a Deutsche Telekomnak demonstrálni dolgozói számára a co-creation fontosságát és hatékonyságát az egyre komplexebb feladatokkal és új technológiákkal teli világban. Ehhez egy szemléletváltó eseményt alkottunk meg: ez volt a világ első „anythonja” Budapesten.

A Progressive feladata a rendezvény teljes körű megrendezése és lebonyolítása volt. A 360 fokos, sokféle tudást egyesítő, integrált gondolkodást igénylő projekten végig szorosan együttműködtünk ügyfelünkkel az igényfelméréstől a részletek kidolgozásán át az Anython lebonyolításáig.

A Deutsche Telekom a kezdetektől fogva úgy gondolta, hogy nem egyszerűen „csak egy rendezvényt” akar életre hívni. Egy olyat eseményt kívánt létrehozni, amilyet eddig még senki nem csinált. Ennek szellemében alkottuk meg közösen az anython rendezvényformát. Az elképzelésünk az volt, hogy megmutatjuk a dolgozóknak, a hatékony problémamegoldás érdekében meg kell ismerniük eddig még fel nem fedezett területeket és más nézőpontból is meg kell vizsgálniuk a feladataikat és az eléjük kerülő akadályokat.

Ez a nézőpontváltás remek kiindulópont volt a látványvilág megteremtéséhez, amit többdimenziós térbeli játékok és lehetetlen tárgyak jellemeznek. Fontos volt, hogy ne öncélú kreatívokat tervezzünk, hanem egy olyan koherens világot, amelynek minden eleme egy célt szolgál. Olyan vizuális környezetet teremtettünk, ami mellett nem mennek el csak úgy az emberek, hanem többször is megnézik maguknak, és amiből inspirációt tudnak meríteni.

»Mivel az arculattervezés és a rendezvény megvalósítása is a mi feladatunk volt, pontosan tudtuk, hogy meddig mehetünk el – minden merész ötletről rögtön tudtuk, hogy meg is tudjuk majd valósítani, így igazán szabadjára engedhettük a fantáziánkat« – mondja Buzási Bence, a Progressive kreatívigazgatója.

A kommunikációs stratégiában kiemelt jelentőséget kapott az oszthatóság és a tartalomgenerálás, mindebbe pedig a résztvevőket is aktívan belevontuk. Hogy tovább hangsúlyozzuk a co-creation fontosságát, csupa olyan elemet alkottunk és helyeztünk ki, amelyek arra ösztönözték a résztvevőket, hogy lefényképezzék és megosszák, amit látnak, a látványos képi világtól egészen a hashtagek konzisztens használatáig.

A rendezvény tétjének és célközönségének mérete miatt ügyfelünknek és nekünk is fontos volt, hogy partnerekként, a már említett co-creation szellemében dolgozzunk. Az ilyen szoros együttműködés számunkra is újdonság volt, és egyben hihetetlenül inspiráló is. Végül ez is hozzásegített minket ahhoz, hogy valóban emlékezetes eseményt hozzunk létre.

Történetünk happy endje, hogy amit megálmodtunk és megvalósítottunk, utólag is sikert aratott. A Telekom Shift Anythonnal a Progressive két díjat is nyert: Red (azaz arany) díjat az RGB Awards kiállítás- és vásárstandok, valamint Arany díjat a HRKomm Award desing megoldások kategóriájában.”

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Love, Death & Robots egyik epizódjában végzett digitális effektekért kapták az Annie-díjat.

A SorozatWiki információi szerint az RTL Magyarország, a TV2 és a Viasat is bedarál saját gyártású műsort.

Nagyívű, Sissitől egészen Mészáros Lőrincig eljutó összeállítás az osztrák és magyar nézőknek.

A Media1 biztosnak véli, hogy jövő csütörtöktől minden munkanap megjelenik az ingyenes újság.

Először osztják majd ki a „Live Communication” díjakat, amire 2019-es rendezvényekkel lehet pályázni.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés