hirdetés

Hogyan csábítod be magyar filmre a Marvel-mozikon nevelkedő tiniket?

Többfrontos, itthon ritkán tapasztalható kampány övezi Hartung Attila első filmjét, a FOMO-t. Őrült bulifilmként, és érzékenyítő drámaként is promózzák a mozit, amely a magyar filmekre egyáltalán nem fogékony tiniket is a moziba csábítaná. A FOMO rendezőjével, és marketingcsapatával merültünk el a film tanulságos, sok akadályba ütköző kampányában.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A negyedik Carbon Open House a „Do u speak Z?” címet kapta.

A Magyar Marketing Szövetség ismét az elmúlt egy év legjobb marketingmunkáit keresi.

Megéri átláthatónak lenni: a print piac elmúlt évi reklámbevételének 87 százalékát a MATESZ által auditált és/vagy a NOK-ban mért lapok vitték. (X)

1400 érdeklődő és teltházas afterparty követte az első ilyen eseményt.

A nemzetközi pr-szövetség tagjai között hónapok óta zajlik erről egy egyeztetés.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!