hirdetés

Hogyan csábítod be magyar filmre a Marvel-mozikon nevelkedő tiniket?

Többfrontos, itthon ritkán tapasztalható kampány övezi Hartung Attila első filmjét, a FOMO-t. Őrült bulifilmként, és érzékenyítő drámaként is promózzák a mozit, amely a magyar filmekre egyáltalán nem fogékony tiniket is a moziba csábítaná. A FOMO rendezőjével, és marketingcsapatával merültünk el a film tanulságos, sok akadályba ütköző kampányában.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Az emberek összefogása és kreativitása inspirálta a Telenor új, #ittvagyunkegymásnak platformjának megalkotását.

Legalábbis Amerikában a Nielsen adatai alapján.

„Ha a Bátrak nem tudnak eljönni a táborba, akkor a tábort viszik el a Bátrakhoz.”

Ha júniusig tartanak a korlátozások, akkor 13, ha a nyár végéig, akkor 28 milliárd eshet ki a hazai zeneiparból.

A tésztamárka emellett 2 millió eurót ajánlott fel kórházaknak, és az olasz Vöröskeresztnek.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!