hirdetés
hirdetés
hirdetés

Folytatódik az OTP várótermi kampánya

A Munka nem várhat című kampány elég jól ment tavaly. 

hirdetés

Az OTP Egészségpénztár tavalyi kampánya a várótermekben töltött idővel próbálta felhívni a figyelmet az egészségügyi öngondoskodás jelentőségére. "Kiderült, hogy a magyar aktív lakosság 75 százaléka nem tartja összeegyeztethetőnek az állami ellátást a munka világával. Többek között ennek is köszönhető, hogy évente 1,5 nap szabadságot vesznek ki orvosi vizsgálatokra" - írja a mostani kampány közleménye a kutatásukra hivatkozva.

Ezt a vonalat folytatja tehát az új kampány is, és "a pénztár ezért látta fontosnak, hogy a tavalyi nagy sikert követően ismét megnyissa a „VR-várót” vagyis egy virtuális valóság szemüveggel könnyítse meg a betegek várakozási idejét az Országos Sportegészségügyi Intézet várójában" - olvasható a közleményben.

A kampányban részt vett Szatmári András, világ- és Európa-bajnok kardvívó is. Lent látható az akcióról szóló videó, alatta pedig az alkotói kreditek.

Alkotók listája

Megbízói oldal

Megbízó: OTP Egészségpénztár
Ügyvezető igazgató: Studniczky Ferenc
Kommunikációs és értékesítési igazgató: Kovács Tamás Attila

Ügynökség

PR ügynökség: Café PR Kft.
Szenior ügyfélkapcsolati vezető: Szatmári Péter
Ügyfélkapcsolati menedzser: Karsai Dóra
Ügyfélkapcsolati asszisztens: Sosztarits András

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Visszaszorulóban vannak a likeblogok, de több illegális filmletöltő oldal is a legnépszerűbbek között.

Október 20-tól 100 napon át egy-egy híresség  szaval Ady-verseket.

Pető Pétert a független sajtó kategóriában jelölte a Reporters Without Borders.

Vincze Orsolya Eszter vezeti.

A Magyarországon is forgatott AMC-sorozatot a Content Innovation Awardson ismerték el.

hirdetés

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

A novemberi FinTechRadar konferencián bankok, startupok, vállalatok és állami szereplők osztják meg tapasztalataikat és mondják el véleményüket a magyar fintech legaktuálisabb kérdéseiről, és közben bemutatjuk azokat a területeket, ahol a fintechnek még nagy lehetőségei vannak.

2018. november 15. Az Employer Branding alapszabályai konferencia

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés