hirdetés
hirdetés
hirdetés

Folytatódik az OTP várótermi kampánya

A Munka nem várhat című kampány elég jól ment tavaly. 

hirdetés

Az OTP Egészségpénztár tavalyi kampánya a várótermekben töltött idővel próbálta felhívni a figyelmet az egészségügyi öngondoskodás jelentőségére. "Kiderült, hogy a magyar aktív lakosság 75 százaléka nem tartja összeegyeztethetőnek az állami ellátást a munka világával. Többek között ennek is köszönhető, hogy évente 1,5 nap szabadságot vesznek ki orvosi vizsgálatokra" - írja a mostani kampány közleménye a kutatásukra hivatkozva.

Ezt a vonalat folytatja tehát az új kampány is, és "a pénztár ezért látta fontosnak, hogy a tavalyi nagy sikert követően ismét megnyissa a „VR-várót” vagyis egy virtuális valóság szemüveggel könnyítse meg a betegek várakozási idejét az Országos Sportegészségügyi Intézet várójában" - olvasható a közleményben.

A kampányban részt vett Szatmári András, világ- és Európa-bajnok kardvívó is. Lent látható az akcióról szóló videó, alatta pedig az alkotói kreditek.

Alkotók listája

Megbízói oldal

Megbízó: OTP Egészségpénztár
Ügyvezető igazgató: Studniczky Ferenc
Kommunikációs és értékesítési igazgató: Kovács Tamás Attila

Ügynökség

PR ügynökség: Café PR Kft.
Szenior ügyfélkapcsolati vezető: Szatmári Péter
Ügyfélkapcsolati menedzser: Karsai Dóra
Ügyfélkapcsolati asszisztens: Sosztarits András

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az energiavállalat szerint az igazi ajándék a fenntartható jövő. Ennek jegyében folytat 360 fokos kampányt és adventi aktivitásokat.

Az egycentes Whoppert kínáló kampánnyal megint a rivális agyát húzzák.

A Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetsége kampányát a Mediator készítette.

„Hatáskör hiányában" lezárták a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány versenyhatósági vizsgálatát.

A rossz gyerekeknek maguknak kell még ezt is megoldani.

hirdetés

Díjátadó: december 10., 18.30

hirdetés
hirdetés