hirdetés
hirdetés
hirdetés

Folytatódik az OTP várótermi kampánya

A Munka nem várhat című kampány elég jól ment tavaly. 

hirdetés

Az OTP Egészségpénztár tavalyi kampánya a várótermekben töltött idővel próbálta felhívni a figyelmet az egészségügyi öngondoskodás jelentőségére. "Kiderült, hogy a magyar aktív lakosság 75 százaléka nem tartja összeegyeztethetőnek az állami ellátást a munka világával. Többek között ennek is köszönhető, hogy évente 1,5 nap szabadságot vesznek ki orvosi vizsgálatokra" - írja a mostani kampány közleménye a kutatásukra hivatkozva.

Ezt a vonalat folytatja tehát az új kampány is, és "a pénztár ezért látta fontosnak, hogy a tavalyi nagy sikert követően ismét megnyissa a „VR-várót” vagyis egy virtuális valóság szemüveggel könnyítse meg a betegek várakozási idejét az Országos Sportegészségügyi Intézet várójában" - olvasható a közleményben.

A kampányban részt vett Szatmári András, világ- és Európa-bajnok kardvívó is. Lent látható az akcióról szóló videó, alatta pedig az alkotói kreditek.

Alkotók listája

Megbízói oldal

Megbízó: OTP Egészségpénztár
Ügyvezető igazgató: Studniczky Ferenc
Kommunikációs és értékesítési igazgató: Kovács Tamás Attila

Ügynökség

PR ügynökség: Café PR Kft.
Szenior ügyfélkapcsolati vezető: Szatmári Péter
Ügyfélkapcsolati menedzser: Karsai Dóra
Ügyfélkapcsolati asszisztens: Sosztarits András

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az MTÜ Budapesten kezdte a bemutatást, elmennek az összes nagy borvidékre.

A Punkt szerkesztőinek célja, hogy kritikusan reagáljanak a hazai és külföldi színtér aktuális történéseire.

A fürdőszoba felszereléseket forgalmazó cég meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget.

A vállalat kerekasztal-beszélgetésen viszi tovább a párbeszédet, ami az anyák napi reklámjuk kapcsán elindult.

A Pécsi Sörfőzde megkezdte a Prémium termékcsaládja népszerűsítését, amihez Kamarás Ivánt kérték fel. Kampánybejelntő.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés