hirdetés
hirdetés
hirdetés

Folytatódik az OTP várótermi kampánya

A Munka nem várhat című kampány elég jól ment tavaly. 

hirdetés

Az OTP Egészségpénztár tavalyi kampánya a várótermekben töltött idővel próbálta felhívni a figyelmet az egészségügyi öngondoskodás jelentőségére. "Kiderült, hogy a magyar aktív lakosság 75 százaléka nem tartja összeegyeztethetőnek az állami ellátást a munka világával. Többek között ennek is köszönhető, hogy évente 1,5 nap szabadságot vesznek ki orvosi vizsgálatokra" - írja a mostani kampány közleménye a kutatásukra hivatkozva.

Ezt a vonalat folytatja tehát az új kampány is, és "a pénztár ezért látta fontosnak, hogy a tavalyi nagy sikert követően ismét megnyissa a „VR-várót” vagyis egy virtuális valóság szemüveggel könnyítse meg a betegek várakozási idejét az Országos Sportegészségügyi Intézet várójában" - olvasható a közleményben.

A kampányban részt vett Szatmári András, világ- és Európa-bajnok kardvívó is. Lent látható az akcióról szóló videó, alatta pedig az alkotói kreditek.

Alkotók listája

Megbízói oldal

Megbízó: OTP Egészségpénztár
Ügyvezető igazgató: Studniczky Ferenc
Kommunikációs és értékesítési igazgató: Kovács Tamás Attila

Ügynökség

PR ügynökség: Café PR Kft.
Szenior ügyfélkapcsolati vezető: Szatmári Péter
Ügyfélkapcsolati menedzser: Karsai Dóra
Ügyfélkapcsolati asszisztens: Sosztarits András

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Racionalizálják a hírosztály költségvetését.

20 kiló szemetet tudnak összegyűjteni egyszerre. Az IKEA egy áruház nyitását népszerűsíti az akcióval.

Újdonságként díjat adnak át a talkshow műfajában, mint ahogy a 2018-ban debütáló sorozatok is külön kategóriát kaptak.

Balázs Facebook- és Insta-, Istenes Bence Youtube-felületeit értékesítési a cég.

A 4-10 éves gyerekeknek szánt Nicktoons-szal bővül az R-time portfóliója.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Fél napos rendezvény az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról: Influencer minikonferencia április 4-én!

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés