hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fodor Zsóka a takarítók vezéreként tér vissza

Először forgatott reklámfilmet a Rendi.hu takarító-startup. A kampány két hónapig fut majd.

hirdetés

A Rendi.hu egy magyar online takarító-közvetítő platform, 2015 óta van jelen a piacon, ám most forgatott először reklámot. Ráadásul nem csak egyet, és nem is akármilyeneket: Fodor Zsóka szórakoztat bennük.

Egyelőre két videó nyilvános, Fodor az egyikben pszichológusként, a másikban régivágású maffiavezérként áll a takarítótoborzás élére. Fodor Zsóka leghíresebb szerepe a Barátok köztben volt, ő alakította Magdi anyust, aki takarított. 2009-ben a karakter halálos balesetet szenvedett a lépcsőn, bár tavaly felreppent a hír, hogy szellemként térhet vissza a sorozatba.

A Rendi.hu több videót is forgatott Fodorral a főszerepben, ezeket a következő hetekben lehet majd látni. A filmek gyártásával a Pixel Filmet bízták meg.

A Rendi Budapest mellett Debrecenben, Győrben, Szegeden és Pécsen közvetít takarítókat magánlakások és irodák számára. A startup sharing economy rendszerben működik, azaz a weboldalon keresztül érkezik a rendelés az ügyfelektől, majd a takarítók alvállalkozóként látják el a munkát. A mostani kampány célja, hogy felhívják a figyelmet arra, hogy a vállalatnál mennyire szigorú előírásoknak kell megfelelni, ha valaki takarítóként szeretne náluk munkát vállalni.

“Az volt a célunk, hogy egy olyan kampányt hozzunk létre, amellyel egyszerre szólunk a potenciális megrendelőinkhez, de a lehetséges alvállalkozóinkat, vagyis a takarítóinkat is megismertetjük a márkával. Amellett, hogy egy komoly témáról, a kiválasztásról beszélünk, mindenképpen szerettük volna szórakoztató módon bemutatni magunkat. Ehhez kerestünk egy olyan autentikus személyt, akit mindenki ismer és szeret, és személyét a takarítással is társítják, így találtuk meg Fodor Zsókát” - mondta el Csillik Timur, a Rendi.hu alapítója.

A kampány a filmek megjelenése mellett közösségi média és PR eszközökkel is kiegészül a következő két hónapban. Négy epizód lesz, ebből látható most a lenti kettő, valamint az egyiknek egy rövidebb verziója is. A kisefilmek alatt az alkotók listája látható.



Alkotók listája

Megbízó - Rendi.hu:
● Csillik Timur, CEO
● Hámori Zsófia, marketing manager

Stáblista:
● Sztori: Tokay Péter
● Rendezte: Tokay Péter
● Fényképezte: Szőke János
● Gyártásvezető: Székely Ágnes
● Világosító: PBL
● Hangmérnök: Szabó Gábor
● Vágta, fényelte: Tokay Péter
● PR: Antik Dalma

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az MTÜ Budapesten kezdte a bemutatást, elmennek az összes nagy borvidékre.

A Punkt szerkesztőinek célja, hogy kritikusan reagáljanak a hazai és külföldi színtér aktuális történéseire.

A fürdőszoba felszereléseket forgalmazó cég meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget.

A vállalat kerekasztal-beszélgetésen viszi tovább a párbeszédet, ami az anyák napi reklámjuk kapcsán elindult.

A Pécsi Sörfőzde megkezdte a Prémium termékcsaládja népszerűsítését, amihez Kamarás Ivánt kérték fel. Kampánybejelntő.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés