hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fluor idővel beszállna egy reklámügynökségbe

De előtte még fiatal előadókat segítene felépíteni. Erről és a Petőfi rádióról is beszélt a 168 Órának Karácson Tamás.

hirdetés

„Hetven százalékban annak köszönhetem a sikereimet, hogy a különböző zenei projektjeimben hatékonyan alkalmazom, amit a pszichológiából és a marketingből tanultam. Jó zene nélkül nincsen siker, de ahhoz, hogy valami átütő legyen, a csomagolásnak is első osztályúnak kell lennie.” Karácson Tamás aka Fluor a csütörtöki 168 Órának adott nagyinterjújában beszél erről.

„Pontosan tudni akarom, hogy mitől válik egy termék prémiummá, milyen elemek hatnak a közönségre, és azokat igyekszem tudatosan alkalmazni. Minden apróságnak jelentősége van, még az is számít, hogy koncerten egy adott szám alatt milyen színű fénnyel világítjuk meg a színpadot. A zenekari Facebook-oldalt úgy alkottuk meg, hogy előtte tanulmányoztam, milyen szavakat-kifejezéseket használnak a prémium borok csomagolásán, számos elemet tudatosan emeltünk át onnan az oldalunkra. Pusztán azért, hogy azt a hatást váltsuk ki: a Wellhello egy felső polcra való minőség˘ – mondja.

Ügynökségben bukkanhat fel

A szövegben az is elhangzik: „simán elképzelhető”, hogy a színpadi évek végeztével beszállna egy reklámügynökségbe, ahol alulról, junior kreatívként kezdene ötletelni. Emellett fiatal zenészeket is segítene felépíteni, „megerősíteni az arculatukat”, de erről a tervről még maguk az érintettek sem tudnak.

Arról, hogy a bátor Petőfi rádió hetekre kivette rotációból a Wellhello számait, miután Fluor belekiabálta az M2 késő esti adásának egyik élő interjújába, hogy Soros György, azt mondta: nem bosszantotta fel, de elegánsnak sem tartotta. „A régi Petőfit, a magyar zenekarok paradicsomát nagyon szerettem, a mostani rádió már nem az én világom. Egyébként meg nem a forradalmat robbantottam ki, csak trollkodtam egyet. Nem is a Wellhello miatt aggódtam, hanem azért, mert emberek munkahelyéről van szó, amit akár el is veszíthettek volna, az meg nem poén, ha valakit miattam rúgnak ki.”

A teljes interjú, amiben politikáról-közéletről is sok szó esik, a nyomtatott hetilap mellett a 168 Óra weboldalán is olvasható.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ősszel érkező 3. évad első előzetesét ezúttal is a többszörös Promax-díjas Varsics Péter rendezte.

A Geico szpotjában a gólszerző focista végigcsússza a térdén a pályát.

Rendhagyó akciót indított a 444-gyel közösen az OTP.

Az Est FM és a Radio Café volt frekvenciáján, a budapeti 98,6 MHz-n indulhat az új rádió.

Minden nevezés után 10 eurócentet adományoznak az SOS Gyermekfalvak részére.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés