hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fizetős lesz a Google Maps

Azok, akik több mint 25 ezer hagyományos vagy 2500 saját kialakítású térképbetöltést produkálnak naponta, 2012-től fizetniük kell majd a Google-nek. A limit elérése után ezer további lekérését körülbelül 800 - 2000 forintot kell kifizetni.

hirdetés

Azok, akik több, mint 25 ezer hagyományos, vagy 2500 saját kialakítású térképbetöltést produkálnak naponta a programozási interfészen keresztül, 2012 elejétől fizetésre kényszerülnek a Google Maps használatáért. A korlátozás elvileg nem vonatkozik a térkép beágyazására más weboldalakon, és természetesen a térkép böngészésére sem, csak a szolgáltatásra építő weboldalak üzemeltetőire - írja az Index.

A Google hivatalos blogja szerint a limit elérése után ezer további lekérését 800 - 2000 forintot kell majd fizetni a felhasznált technológiától függően.

(forrás: Index)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Hiába trükköztek a terület átruházásával, Jeff Lowe-éknak költöznie kell, Baskiné lesz Joe Exotic egykori állatkertje. 

Figyelésre, szolidaritásra és változásra hív a  #TheShowMustBePaused kezdeményezés a június 2-i Blackout Tuesday részeként.

Az országba hivatalosan nem léphet be külföldi a koronavírus miatt.

A szlovén kreatívipari rendezvényt 2021 őszére tolják. 

Milyen volt Orbán első, amerikai útja? Egy holland újságíró emlékezett vissza több útitársával együtt a közösen töltött napokra.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés