hirdetés
hirdetés
hirdetés

Playboy-kampány Gesztivel, Németh Ottóval és Nyáry Krisztiánnal

Második alkalommal indította el novemberben jótékonysági kampányát a Playboy férfimagazin. A Playboy Hero kezdeményezés célja, hogy olyan férfi példaképeket állítson, akik szakmai sikereik mellett fontos társadalmi ügyek mellett is kiállnak. Idén olyan nevek csatlakoztak az ügyhöz, mint Zwack Sándor, Geszti Péter, Nyáry Krisztián, Németh Ottó és Holló Gábor. Az üzletemberek az elmúlt egy hónapban hírességekkel együtt képviselték a kampányban részt vevő alapítványokat.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Az év utolsó hónapjaiban mindenki egy kicsit esett, de az élboly beállt: országosan a Petőfi, Budapesten a Sláger FM vezet.

Faragó Ricsivel forgatott ajánlót a Sport TV a Super Bowlhoz.

Amit a TV2 lekoppintott. Az RTL Klub ennek ellenére bevállalja a műsort.

20 év után van újra magyar vezető a cég élén.

Krasznahorkai László jelentette ezt be a Facebookján.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az egyik a Népszabadságnak állít emléket, a másikban filmszalagokat roncsolnak.

131 film lesz látható a négynapos eseményen.

A Spotify ledobta a cukiságbombát Németországban.

A Style Award férfi kategóriájában az összes Nagy nevű magyar színész szerepel. Tervezőket és divatos véleményvezéreket is díjaznak.

Nehéz elképzelni, hogy a TV2-s A piramis sikerétől függetlenül.

hirdetés
hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.