hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hazai fejlesztésű, testreszabható hírgyűjtő oldal indult

A Filter.hu felületén nem csak híreket válogathatunk, de akár másokkal is megvitathatjuk azokat.

hirdetés

A magyar fejlesztésű hírgyűjtő platform, a Filter.hu rendszerének alapja a saját fejlesztésű hírgyűjtő szoftver és az egyedi kialakítású webes megjelenítési felület. A portál jelenleg több mint 100 témában automatizáltan, algoritmus segítségével gyűjti az online elérhető megjelenéseket, amelyeket szerkesztői támogatással, időrendi sorrendben tesz közzé. Az egyes hírek címe, illetve pár szavas bevezetője alapján a látogatók továbbkattinthatnak az eredeti hírforrásra.

A felület a felhasználó által megadott kulcsszavak alapján összegyűjti a témában található cikkeket, majd közülük idővonalra rendezi azokat, amelyeket fontosnak vagy érdekesnek talál. Emellett beállítható azoknak az oldalaknak a listája is, amelyek cikkeit mindig – vagy épp soha nem – szeretnénk az ajánlott anyagok között látni. Megadhatunk két szempontot (nézőpontot), amelyek alapján a beszerkesztett tartalmak szétválhatnak például az eredeti témát alátámasztó és cáfoló cikkekre. A felhasználók akár saját cikkeiket is közzétehetik. A Filter.hu szemlézi ezeket a tartalmakat, így a legizgalmasabb cikkek a hírszűrő saját témáiban is megjelenhetnek, de akár a címlapra is kikerülhetnek.

A komment motor segítségével pedig az érdeklődők meg is beszélhetik az adott témát. A témák szerkesztőinek a Google Analytics ingyenes szolgáltatása segítségével lehetősége van a látogatottság követésére. A Google AdSense hirdetési kód oldalba illesztésével akár hirdetést is indíthatunk és pénzt kereshetünk saját tematikus oldalunkkal.

A Filter motorjával működik a startupvilág magyar és angol nyelvű információit közlő Startupinfos.com vagy a személyes fejlődéssel, önfejlesztéssel, karrierrel, testi és lelki egészséggel foglalkozó beyourbest.hu. A Filter emellett belső információs rendszert alakított ki az AImotive, az önvezető autókhoz mesterséges intelligencián alapuló szoftvert fejlesztő magyar startup részére.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

Jávor Benedek, a Klubrádió és a Mérték Médiaelemző Műhely közösen adták be a panaszt.

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

2018 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2018-as Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2019. február 5.

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés