hirdetés
hirdetés
hirdetés

Filmpályázat a képzeletről

A Képzelet ereje címmel hirdet közös filmpályázatot a Budapest Film és a TEDxDanubia. A versenyre legfeljebb két perc hosszúságú alkotásokat várnak.

hirdetés

Március 25-én az Uránia Filmszínházban kerül sor a harmadik TEDxDanubia konferenciára, amelynek témája a képzelet ereje lesz. „Célunk, hogy felfedezzük és megtapasztaljuk a képzelet erejét, hogy választ találjunk arra, mi is a képzelet, hogyan működik, miért olyan fontos és értékes számunkra” – nyilatkozta a konferencia kapcsán Mányai Csaba, a TEDxDanubia főszervezője. A rendezvény fő témájához kapcsolódva, hasonló címen a szervezők a Budapest Filmmel együttműködésben filmesek számára hirdetnek pályázatot – műfaji kötöttségek nélkül.

A versenyre elsősorban olyan filmes alkotásokat várnak, amelyek viccesek, elgondolkodtatóak vagy látványosak, részben vagy egészében kapcsolódnak a konferencia témájához, és maximum két perc hosszúságúak. A beküldött alkotások közül a Budapest Film által felkért szakmai zsűri választja ki a szakmai díj győztesét, a közönségdíj pedig azé a pályázóé lesz, akinek filmjét legtöbben „lájkolják” a pályázat számára létrehozott YouTube-csatornán. A videómegosztón március 11-én teszik közzé a filmeket, amelyeket március 17-éig lehet „lájkolni”.

Mindkét kategória győztese ingyenesen vehet részt a március 25-ei TEDxDanubia konferencián, filmjeik pedig egy hónapon keresztül a Budapest Film mozielőadásainak kísérőfilmjei lesznek. A két győztes alkotás közül az egyiket a TEDxDanubia szervezőinek döntése alapján a konferencián is levetítik.

A filmeket a szervezők március 10-éig várják a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címen, az eredményhirdetés március 18-án lesz.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Bertelsmann a ViacomCBS-től veszi meg a Simon & Schustert.

A lap cikke szerint az Indamedia vezetése az Index és az MTVA közötti konfliktus után dönthetett a visszavásárlásról.

A testület szerint a Klubrádió műsora sem volt gyűlöletkeltő.

Indulhat a könyvespolcok ismerkedése. A Libri kampánybejelentőjét olvashatjátok.

Twitteren őrjöng, kamunak tartja a klímaváltozást, és mindenkit utál, de főleg a postát. Ismerős? 

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés