hirdetés
hirdetés
hirdetés

Filmpályázat a képzeletről

A Képzelet ereje címmel hirdet közös filmpályázatot a Budapest Film és a TEDxDanubia. A versenyre legfeljebb két perc hosszúságú alkotásokat várnak.

hirdetés

Március 25-én az Uránia Filmszínházban kerül sor a harmadik TEDxDanubia konferenciára, amelynek témája a képzelet ereje lesz. „Célunk, hogy felfedezzük és megtapasztaljuk a képzelet erejét, hogy választ találjunk arra, mi is a képzelet, hogyan működik, miért olyan fontos és értékes számunkra” – nyilatkozta a konferencia kapcsán Mányai Csaba, a TEDxDanubia főszervezője. A rendezvény fő témájához kapcsolódva, hasonló címen a szervezők a Budapest Filmmel együttműködésben filmesek számára hirdetnek pályázatot – műfaji kötöttségek nélkül.

A versenyre elsősorban olyan filmes alkotásokat várnak, amelyek viccesek, elgondolkodtatóak vagy látványosak, részben vagy egészében kapcsolódnak a konferencia témájához, és maximum két perc hosszúságúak. A beküldött alkotások közül a Budapest Film által felkért szakmai zsűri választja ki a szakmai díj győztesét, a közönségdíj pedig azé a pályázóé lesz, akinek filmjét legtöbben „lájkolják” a pályázat számára létrehozott YouTube-csatornán. A videómegosztón március 11-én teszik közzé a filmeket, amelyeket március 17-éig lehet „lájkolni”.

Mindkét kategória győztese ingyenesen vehet részt a március 25-ei TEDxDanubia konferencián, filmjeik pedig egy hónapon keresztül a Budapest Film mozielőadásainak kísérőfilmjei lesznek. A két győztes alkotás közül az egyiket a TEDxDanubia szervezőinek döntése alapján a konferencián is levetítik.

A filmeket a szervezők március 10-éig várják a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címen, az eredményhirdetés március 18-án lesz.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Peugeot új, elektromos e-208 modelljéhez ötletes kültéri reklámot készített a francia BETC és a Clear Channel közterületi reklámcég.

A Café PR két elismerést húzott be, az LA Communications egyet.

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés