hirdetés
hirdetés
hirdetés

Filmpályázat a képzeletről

A Képzelet ereje címmel hirdet közös filmpályázatot a Budapest Film és a TEDxDanubia. A versenyre legfeljebb két perc hosszúságú alkotásokat várnak.

hirdetés

Március 25-én az Uránia Filmszínházban kerül sor a harmadik TEDxDanubia konferenciára, amelynek témája a képzelet ereje lesz. „Célunk, hogy felfedezzük és megtapasztaljuk a képzelet erejét, hogy választ találjunk arra, mi is a képzelet, hogyan működik, miért olyan fontos és értékes számunkra” – nyilatkozta a konferencia kapcsán Mányai Csaba, a TEDxDanubia főszervezője. A rendezvény fő témájához kapcsolódva, hasonló címen a szervezők a Budapest Filmmel együttműködésben filmesek számára hirdetnek pályázatot – műfaji kötöttségek nélkül.

A versenyre elsősorban olyan filmes alkotásokat várnak, amelyek viccesek, elgondolkodtatóak vagy látványosak, részben vagy egészében kapcsolódnak a konferencia témájához, és maximum két perc hosszúságúak. A beküldött alkotások közül a Budapest Film által felkért szakmai zsűri választja ki a szakmai díj győztesét, a közönségdíj pedig azé a pályázóé lesz, akinek filmjét legtöbben „lájkolják” a pályázat számára létrehozott YouTube-csatornán. A videómegosztón március 11-én teszik közzé a filmeket, amelyeket március 17-éig lehet „lájkolni”.

Mindkét kategória győztese ingyenesen vehet részt a március 25-ei TEDxDanubia konferencián, filmjeik pedig egy hónapon keresztül a Budapest Film mozielőadásainak kísérőfilmjei lesznek. A két győztes alkotás közül az egyiket a TEDxDanubia szervezőinek döntése alapján a konferencián is levetítik.

A filmeket a szervezők március 10-éig várják a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címen, az eredményhirdetés március 18-án lesz.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2008-as válság óta ez az első márkakampány, de előfizetőket is szereznének vele.

A színész ismét egy Lincoln ülésén elmélkedik a teljesítményről.

A Budapest Park akciójából befolyó összeg a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségéhez vándorol.

Vegán ételeket főz és beszélget a vendégeivel és a párjával.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés