hirdetés
hirdetés
hirdetés

Film készülhet a Google alapítóiról

A Facebook-alapító Mark Zuckerbergről és a közösségi portálról készült, hamarosan mozikba kerülő hollywoodi film után a Google alkotói következhetnek.

hirdetés

A Deadline.com hollywoodi szakportál értesülései szerint a Google alapítóiról, Sergey Brinről és Larry Page-ről is filmet forgatnak majd, melynek az alapjait a „Googled: The End of the World as We Know It” című tavaly ősszel megjelent könyv adja. Ken Auletta, a The New Yorker magazin rovatvezetőjének a Google történetét bemutató művében többek között Eric Schmidt, a vállalat elnök-vezérigazgatója fejtette ki, hogy előreláthatóan a Google lesz az első médium, amelynek értéke eléri a 100 milliárd dollárt (22 billió forintot).

Az informatikai vállalat hirdetésekből származó bevételei tavaly érték el a 20 milliárd dollárt (4,4 billió forintot), ez az összeg már a jelentősebb műsorszolgáltatók összesített reklámbevételét is túlszárnyalja. „A film kulcsjelenetét a vállalat nagyszerű jelmondata, azaz a Ne légy gonosz! figyelmeztetés adja, amely arra utal, hogy a jelentős szereplővé vált befolyásos cég profittermelését képes-e fenntartani anélkül, hogy feladná etikai elveit, vagy megfeledkezne a felhasználók érdekeiről" - magyarázta Michael London producer.

A Facebook születéséről készült The Social Network című produkciót októbertől vetítik az amerikai mozikban. Mark Zuckerberg és Dustin Moskovitz szerint az új film túlnyomó részben a valóságtól elrugaszkodva mutatja majd be az egyetemi oldalból fejlődött közösségi portált. Hollywood ugyanis a jól bevált forgatókönyvnek megfelelően szexszel és drámával fűszerve meséli el a több mint félmilliárd felhasználóval rendelkező oldal egyébként unalmasnak tűnő harvardi születését.

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ezért futhatunk bele könnyen ma a világnap szpotjába a magyar csatornákon is.

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Novembertől a Skivak felel a logisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalat közösségi média kommunikációjáért.

15 éve rendezi meg miden évben a pincészet a címketervező pályázatát, most bemutatják az eddigi legjobb műveket.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés