hirdetés
hirdetés
hirdetés

Film készülhet a Google alapítóiról

A Facebook-alapító Mark Zuckerbergről és a közösségi portálról készült, hamarosan mozikba kerülő hollywoodi film után a Google alkotói következhetnek.

hirdetés

A Deadline.com hollywoodi szakportál értesülései szerint a Google alapítóiról, Sergey Brinről és Larry Page-ről is filmet forgatnak majd, melynek az alapjait a „Googled: The End of the World as We Know It” című tavaly ősszel megjelent könyv adja. Ken Auletta, a The New Yorker magazin rovatvezetőjének a Google történetét bemutató művében többek között Eric Schmidt, a vállalat elnök-vezérigazgatója fejtette ki, hogy előreláthatóan a Google lesz az első médium, amelynek értéke eléri a 100 milliárd dollárt (22 billió forintot).

Az informatikai vállalat hirdetésekből származó bevételei tavaly érték el a 20 milliárd dollárt (4,4 billió forintot), ez az összeg már a jelentősebb műsorszolgáltatók összesített reklámbevételét is túlszárnyalja. „A film kulcsjelenetét a vállalat nagyszerű jelmondata, azaz a Ne légy gonosz! figyelmeztetés adja, amely arra utal, hogy a jelentős szereplővé vált befolyásos cég profittermelését képes-e fenntartani anélkül, hogy feladná etikai elveit, vagy megfeledkezne a felhasználók érdekeiről" - magyarázta Michael London producer.

A Facebook születéséről készült The Social Network című produkciót októbertől vetítik az amerikai mozikban. Mark Zuckerberg és Dustin Moskovitz szerint az új film túlnyomó részben a valóságtól elrugaszkodva mutatja majd be az egyetemi oldalból fejlődött közösségi portált. Hollywood ugyanis a jól bevált forgatókönyvnek megfelelően szexszel és drámával fűszerve meséli el a több mint félmilliárd felhasználóval rendelkező oldal egyébként unalmasnak tűnő harvardi születését.

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

Ezzel hívnák fel a figyelmet a korlátozások feloldása alkalmából, hogy élnek, és felkészültebbek, mint eddig bármikor.

A Blikk+Győző című formátumban a színész ismert emberekkel beszélget.

Indul az Art is Business Díj 2020, különböző kategóriákban jelölni és pályázni július 1. és szeptember 30. között lehet.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés