hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fiatal kreatívoknak írt ki arculati pályázatot a KRU

A Digitális mesterkurzus programhoz vár új arculatot a MAKSZ a KRU keretein belül, fiatal (35 éven alatti) kreatívok nevezhetnek.

hirdetés

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által indított KRU (Kreatív Utánpótlás) fiatal kreatívoknak írt ki pályázatot. A cél: a Digitális mesterkurzus program számára új arculatot készíteni.

A pályázat során egy weboldal arculati tervre, Facebook-borítóképre, oktatói template-ekre és a kurzus végén kiosztásra kerülő oklevéltervre várják a pályázatokat.

A MAKSZ és az IAB Hungary hatodik alkalomal szervezi meg a kurzust 2018 februárjában. A leadási határidő 2017. december 18. 12 óra, a pályázatokat pdf vagy ppt formátumban  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

Egy pályázó korlátlan számú arculati tervet leadhat, az egyetlen feltétel, hogy a pályázónak 18-35 év közötti életkorú legyen.

A Digitális mesterkurzus "leginkább a hirdetők, médiatulajdonosok, sales house-ok, illetve ügynökségek vezető beosztású és munkatársi szintű kollégái számára ajánlott, akik a gyakorlatban foglalkoznak az online reklámozáshoz kapcsolódó feladatokkal" - olvasható a pályázati kiírásban.

A nyertes részt vehet a londoni "Creating Emotion in Digital Experiences" workshopon, amely 2018. május 21-én kerül megrendezésre a D&AD szervezésében. A MAKSZ fizeti a repülőjegyet és a szállást is az esemény időtartam alatt.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három évig dolgoztak együtt, a Mito váltja őket.

A Central European Startup Awards egyetemi partnere lett az iskola.

A telekommunikációs szolgáltató átnevezte a hazugságvizsgálót.

Mostantól szombaton is hallható az "egyik legkarakteresebb műsor".

A Vermis összeszedte, mi minősül reklámnak és mit kell tennie egy véleményvezérnek.

hirdetés

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

hirdetés
hirdetés