hirdetés
hirdetés
hirdetés

Feszült vagy? Hallgass IKEA lepedőket 25 percig!

Simogatják az ágyneműt, beszél egy lányhang, megnyugszol. ASMR-nek hívják a videómozgalmat, és ez egy létező dolog.

hirdetés

25 perces online videót dobott őszi back-to-school kampánya részeként az internetre az amerikai IKEA. Az történik benne, amit a bevezetőben írtunk: egy magas, elsőre némiképp ijesztő hangú lány textilfelületeket simogat, te pedig hallgatod ennek a hangját.

Ez egy létező videós trend: az ASMR (autoszenzoros meridián válaszreakció) hívők szerint a kellemes felületek simogatásának kellemes hangja plusz a hang, ami arról beszél, hogy éppen kellemes felületeket simogat, meg fognak nyugtatni. Nyugodtan ki lehet próbálni az iroda közepén, én a teljes 25 perchez nem voltam elég feszült, de tényleg fél perc alatt történik valami hastájon.

A videót az Ogilvy New York készítette, vannak rövidebb darabok is egy-egy termékkel, kisebb feszültségekhez. Az ügynökség nem ASMR vloggerrel dolgozott, hanem megpróbálták levenni a tartalmat és a külsőségeket és csinálni egy hiteles sajátot (amiben persze közben árakat is sorol a hang).

via Adweek

Frissítés: Kommentben érkezett egy link, amely szerint a német Hornbach barkácsáruháznak már ellőtte ugyanezt a TBWA-hoz tartozó Heimat, náluk a webáruházhoz vették fel a különböző árucikkek hangjait. Itt a case study. (Tóth Andreától jött a tipp, köszi!)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Beni az Iskolakezdés együtt! segélyakciót támogatja.

Bemutatjuk Trackmant, a vagány Vágányembert, akit szakmai zsűri választott ki!

Egymilliárd dollárt szánnak rá jövőre, és elsőre tíz showműsort inditanak vagy vásárolnak meg.

A Hégető Honorka-díjra szeptember 15-ig lehet nevezni.

Hogy működésük megfeleljen az EU új adatvédelmi törvény szabályozásának.

hirdetés

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

hirdetés
hirdetés