hirdetés
hirdetés
hirdetés

Festékgyári tender zajlott

A Poli-Farbe festékgyár meghívásos tenderen választott reklámügynökséget. A nyertes teljes körű reklámkommunikációs szolgáltatásokat fog nyújtani.
hirdetés

Új termékek és egyedi festési megoldások bevezetéséhez keresett meghívásos tenderen reklámügynökséget a magyar tulajdonú festéket gyártó és forgalmazó Poli-Farbe.

A tenderen csak magyar ügynökségek vettek részt, ám a cég nem kívánta megnevezni őket. A győztes a KRQ Communications lett.

A kommunikációs ügynökség feladata lesz a Poli-Farbe televíziós imázs-kampányának megvalósítása, tévészpot gyártása, a print és online kampányok kreatívjainak elkészítése, a médiavásárlás, illetve a vállalat kiemelt rendezvényeinek megszervezése és a pr-kommunikációjának fejlesztése. Az ügynökség nem volt ismeretlen a Poli-Farbe számára, tavaly közösen szerveztek média- és pr-kampányt a Platinum Kid bababarát festék számára, amelynek Gombos Edina televíziós műsorvezető volt a reklámarca.

A KRQ ügyfelei között tudhatja a Poli-Farbén kívül az MBT és a Joya, Joyssy cipőmárkát, a Seikót, a Pumát, a Laicát és a Praktikert. Az ügynökség előszeretettel dolgozik reklámarcokkal, legutóbb például Reviczky Gábor színművészt „csábították vissza” a Praktikerhez, de a festékgyár és Gombos Edina kapcsolatát is szeretnék továbbgondolni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A lap cikke szerint az Indamedia vezetése az Index és az MTVA közötti konfliktus után dönthetett a visszavásárlásról.

A testület szerint a Klubrádió műsora sem volt gyűlöletkeltő.

Indulhat a könyvespolcok ismerkedése. A Libri kampánybejelentőjét olvashatjátok.

Twitteren őrjöng, kamunak tartja a klímaváltozást, és mindenkit utál, de főleg a postát. Ismerős? 

A kötet szerzője a zwoelf digital tulajdonosa, Serfőző Péter.

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés