hirdetés
hirdetés
hirdetés

Festékgyári tender zajlott

A Poli-Farbe festékgyár meghívásos tenderen választott reklámügynökséget. A nyertes teljes körű reklámkommunikációs szolgáltatásokat fog nyújtani.
hirdetés

Új termékek és egyedi festési megoldások bevezetéséhez keresett meghívásos tenderen reklámügynökséget a magyar tulajdonú festéket gyártó és forgalmazó Poli-Farbe.

A tenderen csak magyar ügynökségek vettek részt, ám a cég nem kívánta megnevezni őket. A győztes a KRQ Communications lett.

A kommunikációs ügynökség feladata lesz a Poli-Farbe televíziós imázs-kampányának megvalósítása, tévészpot gyártása, a print és online kampányok kreatívjainak elkészítése, a médiavásárlás, illetve a vállalat kiemelt rendezvényeinek megszervezése és a pr-kommunikációjának fejlesztése. Az ügynökség nem volt ismeretlen a Poli-Farbe számára, tavaly közösen szerveztek média- és pr-kampányt a Platinum Kid bababarát festék számára, amelynek Gombos Edina televíziós műsorvezető volt a reklámarca.

A KRQ ügyfelei között tudhatja a Poli-Farbén kívül az MBT és a Joya, Joyssy cipőmárkát, a Seikót, a Pumát, a Laicát és a Praktikert. Az ügynökség előszeretettel dolgozik reklámarcokkal, legutóbb például Reviczky Gábor színművészt „csábították vissza” a Praktikerhez, de a festékgyár és Gombos Edina kapcsolatát is szeretnék továbbgondolni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés