hirdetés
hirdetés
hirdetés

Felveszi az Est nevét az Econet

Est Event vagy Est Média lehet az új neve az Econet.hu-nak, ha elfogadják az igazgatóság elnökének hétfő éjszaka közzétett javaslatát.

hirdetés

Február 28-ára hívta össze az Econet azt a rendkívüli közgyűlést, amelyen döntenek a tőzsdén jegyzett részvénytársaság új nevéről és részvényei értékének módosításáról. Mint azt az igazgatóság elnöke, Balázs Csaba már a közgyűlés meghívójában megindokolta, az új névre azért van szükség, hogy már a rövidített cégnév is kifejezze a társaság médiára koncentráló tevékenységét. Jelenleg ugyanis csak az Econet után, a teljes cégnévben szerepel csak az, hogy „Média és Vagyonkezelő Nyilvánosan Működő Részvénytársaság”. 

A hétfő éjjel a Budapesti Értéktőzsde honlapján közzétett közgyűlési előterjesztés határozati javaslata szerint ez az új név Est Event vagy Est Média lehet, ezzel utalva még jobban arra, hogy a társasághoz tartozik az Est Media Group. 

Az OTP múlt hét csütörtökön vált meg az Econet-részvényeitől, így befolyása a cégcsoportban 14,65-ről 0,1 százalékra csökkent.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kampány készült az új brand indulásához.

A szolgáltató legújabb kkv-kampányában olyan vállalkozókat mutat be, akik napok alatt hajtottak végre kritikus digitális fejlesztéseket.

Antonio Lucio visszavonulása után a cég Alex Schultzot nevezte ki a pozícióba.

Margaret Ann Dowling itthon korábban többek között a Marquard Media régiós vezérigazgatója volt.

hirdetés
hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!