hirdetés
hirdetés
hirdetés

Felvásárolták a Lapker anyacégét

Az új tulajdonos a horvát és amerikai kötődésű Gavin Susman üzletember - írja a HírTV.hu

hirdetés

"A tulajdonosváltás a hazai cégbejegyzésekben nem látszik, mert Gavin Susman cége, az Adriatic Media Investors LLC nem a Lapker Zrt.-t vásárolta meg, hanem annak francia anyacégét. A Lagardére Services SAS 80,41 százalékos tulajdonosa a Lapkernek, a maradék üzletrészen a Central Médiacsoport, a HVG, a Ringier-Axel Springer, a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó Mediaworks Hungary Zrt., valamint a Népszabadságot egykor kiadó, ma Mediaworks tulajdonú Népszabadság Zrt. osztozik" - szerepel még a csatorna portálján.

A Lapker a Relay és az Inmedio hálózatok üzemeltetője, ezzel lényegében monopol helyzetben van a hazai lapterjesztők között. Árbevétele a 2011-es 85 milliárdról 2015 végére 46 milliárd forintra csökkent, adózott eredménye pedig csaknem hárommilliárd forintról négyszázmillióra olvadt öt év alatt - írják még. 

A HírTV.hu ehhez még hozzáteszi, hogy Gavin Susman nem az Adriatic Media Investments, hanem egy másik befektetőcége, a Proficio miatt ismert. Utóbbinak Horvátországban a médiaszektorban és a turizmusban, valamint a digitális iparágban is vannak érdekeltségei. A hírt a 24.hu azzal egészítette ki, hogy információik szerint az üzletember már megfodult a magyar piacon, "hiszen a Danubius Net Investors nevű cégen keresztül a ő volt a 2000-es évek egyik meghatározó internetszolgáltatójának, a Telnet Zrt.-nek az egyik tulajdonosa, valamint a Port.hu oldalban is volt érdekeltsége, illetve korábban a Yellow Pages is az övé volt. Ugyancsak volt érdekeltsége a Kontrax cégben" - írják. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyereményjáték is kapcsolódik hozzá, a nyertesek közösen edzhetnek a legendával.

Tartalommarketing és pr lesz a feladatuk.

Május 1-ig várják a szavazatokat.

Családi okokra hivatkozik.

Az ingatlanfejlesztő csoport meghívásos tenderen a Person munkáját találta a legmeggyőzőbbnek.

hirdetés
hirdetés

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Díjátadó: május 17-én, az A38 Hajón.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek