hirdetés
hirdetés
hirdetés

Felvásárolták a Célcsoport Médiát

A POS Media Europe többségi tulajdont vásárolt a Célcsoport Médiában. A későbbiekben az összeolvadás sem kizárt a nemzetközi cégcsoport hazai tagjával.

hirdetés

Ukrajnai és törökországi terjeszkedése után a POS Media Europe – Európa egyik vezető instore-médiacége – Magyarországon többségi tulajdont vásárolt a Célcsoport Médiában. A két vállalat az elmúlt hét évben párhuzamosan működött azonos területen.

A Célcsoport Média menedzsmentjének tagjai megőrzik pozícióikat, viszont Radó Tibor, a Célcsoport jelenlegi ügyvezető igazgatói feladatai mellett a POS Media Europe nemzetközi fejlesztésében is szerepet fog vállalni. Továbbá Gády Kayser Tamás, a POS Media Hungary ügyvezető igazgatója a Célcsoport Média társ-ügyvezetője lesz.

A jelenleg hét országban működő POS Media és a Célcsoport Média a közeljövőben tevékenységük összehangolásán fognak dolgozni, amelynek sikeres megvalósítása estén, a két társaság - a POS Media Hungary és a Célcsoport Média - összeolvadásáról is tárgyalásokat kezdeményeznek majd a felek. Továbbá a POS tervei szerint a Célcsoport által alkalmazott kuponozási szolgáltatást bevezetik további európai piacokon is.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés
hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.