hirdetés
hirdetés
hirdetés

Felvásárolták a Célcsoport Médiát

A POS Media Europe többségi tulajdont vásárolt a Célcsoport Médiában. A későbbiekben az összeolvadás sem kizárt a nemzetközi cégcsoport hazai tagjával.

hirdetés

Ukrajnai és törökországi terjeszkedése után a POS Media Europe – Európa egyik vezető instore-médiacége – Magyarországon többségi tulajdont vásárolt a Célcsoport Médiában. A két vállalat az elmúlt hét évben párhuzamosan működött azonos területen.

A Célcsoport Média menedzsmentjének tagjai megőrzik pozícióikat, viszont Radó Tibor, a Célcsoport jelenlegi ügyvezető igazgatói feladatai mellett a POS Media Europe nemzetközi fejlesztésében is szerepet fog vállalni. Továbbá Gády Kayser Tamás, a POS Media Hungary ügyvezető igazgatója a Célcsoport Média társ-ügyvezetője lesz.

A jelenleg hét országban működő POS Media és a Célcsoport Média a közeljövőben tevékenységük összehangolásán fognak dolgozni, amelynek sikeres megvalósítása estén, a két társaság - a POS Media Hungary és a Célcsoport Média - összeolvadásáról is tárgyalásokat kezdeményeznek majd a felek. Továbbá a POS tervei szerint a Célcsoport által alkalmazott kuponozási szolgáltatást bevezetik további európai piacokon is.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Grant Imahara tíz évig vezette a műsort Kari Byron és Tory Belleci társaságában. 

MIAU! címmel nyílik ingyenes kiállítás, amin kilenc kortárs magyar alkotó macskás fényképeit és személyes történeteit lehet majd megnézni. Megnyit: Fekete Ádám.

Egyesületi formában próbálnak pozitív válaszokat találni. Csatlakozott például a Központ, a Dobrumba, a Rácskert és a Hivatal is.

Tíz külföldi kiadó is megvásárolta a jogokat, itthon a Librinél jelenik meg ősz legelején az A mi kockánk.

A White Rabbit 6 érmet hozott el a fesztiválról, köztük két aranyat. 

hirdetés
hirdetés

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.