hirdetés
hirdetés
hirdetés

Felvásárolták a Célcsoport Médiát

A POS Media Europe többségi tulajdont vásárolt a Célcsoport Médiában. A későbbiekben az összeolvadás sem kizárt a nemzetközi cégcsoport hazai tagjával.

hirdetés

Ukrajnai és törökországi terjeszkedése után a POS Media Europe – Európa egyik vezető instore-médiacége – Magyarországon többségi tulajdont vásárolt a Célcsoport Médiában. A két vállalat az elmúlt hét évben párhuzamosan működött azonos területen.

A Célcsoport Média menedzsmentjének tagjai megőrzik pozícióikat, viszont Radó Tibor, a Célcsoport jelenlegi ügyvezető igazgatói feladatai mellett a POS Media Europe nemzetközi fejlesztésében is szerepet fog vállalni. Továbbá Gády Kayser Tamás, a POS Media Hungary ügyvezető igazgatója a Célcsoport Média társ-ügyvezetője lesz.

A jelenleg hét országban működő POS Media és a Célcsoport Média a közeljövőben tevékenységük összehangolásán fognak dolgozni, amelynek sikeres megvalósítása estén, a két társaság - a POS Media Hungary és a Célcsoport Média - összeolvadásáról is tárgyalásokat kezdeményeznek majd a felek. Továbbá a POS tervei szerint a Célcsoport által alkalmazott kuponozási szolgáltatást bevezetik további európai piacokon is.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2009 óta működő képzés szintet lépett.

Lesz mivel feldobni az egyre hidegebb estéket.

Összesen 117,71 milliárd forintról szól a Költségvetési Bizottság hétfőn beadott javaslata – írja a Telex.

Az október közepén megjelenő címkéket a győri RAW Agency tervezte.

A John McClane aksit cserél a kocsijában című performansz „cselekménye” még a legkeményebb nézőt is az epilepsziás roham szélére kergeti.

hirdetés
hirdetés

2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!