hirdetés
hirdetés
hirdetés

Felszámolják a Heti Választ kiadó céget is

Ezt a Magyar Hang honlapján jelentette be a szerkesztőség.

hirdetés

"Először az újjáépülésről szóló tervünk talált süket fülekre, aztán a lapkiadó kft. élére augusztus elején kinevezett új cégvezetés a digitális és az online kommunikációs csatornáinkat is bezárta. A bevételi forrásaitól így már teljesen megfosztott cég sem a hitelezők, sem a munkatársak, sem pedig az olvasók felé nem tudja teljesíteni, amit vállalt. A minap kiderült: a társaságot felszámolják" - olvasható a Heti Válasz szerkesztőségének búcsúlevelében, amelyet saját felület híján a szintén megszűnt(etett) Magyar Nemzet egykori csapata által működtetett Magyar Hang honlapján tettek közzé.

A Simicska-médiabirodalomban lezajlott augusztus eleji hatalomátvételkor az is egyértelművé vált, hogy megszűnik a valasz.hu, de az akkor még nem volt legalábbis világos, hogy a korábban leállított nyomtatott lapnak a digitális formája tovább működhet-e, erről csak sejtéseink lehettek. Borókai korábban azt nyilatkozta a Kreatívnak, hogy a csődeljárás ellenére is készül majd digitális lap.

Most kiderült, hogy semmilyen formában nem folytatódhat a Heti Válasz, azaz lényegében a brand is megszűnik. Bár, ahogy írják: hogy ez "időleges vagy végleges, az idő dönti el". 

A teljes levél itt olvasható.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

Négyféle csokit olvasztott össze egy táblába az édességgyár, és ezzel nem csak azokra gondolnak, akik Gombóc Artúr nyomdokain járva, minden csokoládét imádnak.

Lassan teljes az idei filmfesztivál programja, és már összeállt a nemzetközi zsűri is.

Őry Eszter két barátjával hozta létre az ArtNeszt, a képzőművészeti ügynökséget.

Urbán Zsolt a HírTV vendége volt, ahol a CBA csak az apropót adta, valójában a fő témát a #loveislove kampány szolgáltatta.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés