hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fellegi cége arculatot tervez a kormánynak

Fellegi Tamás ex-fejlesztési miniszter cége, az Euroatlantic Solutions tervezi Magyarország honlapját és arculatát a milánói világkiállításra. 

hirdetés

Fellegi Tamás volt fejlesztési miniszter, Fidesz-közeli üzletember Euroatlantic Solutions nevű cége nyerte el a Miniszterelnökség hirdetmény nélküli tárgyalásos közbeszerzését a milánói világkiállításon való magyar részvétel honlapjának és arculatának a megtervezésére. A feladatokért az Euroatlantic Solutionsön kívül a Lounge Design és a Boost Branding nevű cégek indultak, a nyertes cég nettó 23,9 millió forintért végzi a munkát – áll a Közbeszerzési Értesítőben.

Ezért a keretösszegért a honlaptervezés mellett Facebook-oldalt és Youtube-csatornát is létre kell hozni, webdizájnt kell készíteni, a magyar részvétel arculatát is el kell készíteni, valamint az olasz sajtó médiafigyelését is el kell végezni.

Az Euroatlantic Solutions tulajdonosa idén júniustól a Bécsben bejegyzett, 2012-ben alapított EuroAtlantic Solutions Beteiligungs GmbH, amely a Hvg cikke szerint Fellegi cége. A magyar cég ügyvezetője Fellegi mellett Róna Gábor György.

Nem ez az első kommunikációs közbeszerzés, amelyet Fellegi cége nyer meg. Korábban a Kocka-projekt kommunikációs feladatait vitték.

Az Euroatlanticról 2009-ben, a Heti Válasz infocenteres felvásárlásakor már írtunk. Akkor azt írtuk, hogy az első Orbán kormány alatt az akkor Fellegi irányítása alatt álló Euroatlantic 750 millió forintért szerződött az Informatikai Kormánybiztosság kommunikációs feladatainak ellátására. Az Euroatlantic csapatáról a cég honlapján lehet többet tudni

(forrás: Kreatív Online, Közbeszerzési Értesítő)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Indult még a Design Lufi is, meg a Fiktív Plans és a Never Existed, de végül nem ők nyertek.
hirdetés

A Super Bowl alatt fogják vetíteni a szpotot.

Január 21-től várják a startupok nevezését.

A Kreatívon debütál Az én tanárom című kampány werkfilmje.

A Russian Kino 1948-tól egészen napjainkig készült filmeket sorakoztat fel.

Az olimpia és az elnökválasztási kampány jelentősen meg fogja dobni a büdzséket, de a printpiac megint a bot rosszabbik végén lesz.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés