hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fellegi cége arculatot tervez a kormánynak

Fellegi Tamás ex-fejlesztési miniszter cége, az Euroatlantic Solutions tervezi Magyarország honlapját és arculatát a milánói világkiállításra. 

hirdetés

Fellegi Tamás volt fejlesztési miniszter, Fidesz-közeli üzletember Euroatlantic Solutions nevű cége nyerte el a Miniszterelnökség hirdetmény nélküli tárgyalásos közbeszerzését a milánói világkiállításon való magyar részvétel honlapjának és arculatának a megtervezésére. A feladatokért az Euroatlantic Solutionsön kívül a Lounge Design és a Boost Branding nevű cégek indultak, a nyertes cég nettó 23,9 millió forintért végzi a munkát – áll a Közbeszerzési Értesítőben.

Ezért a keretösszegért a honlaptervezés mellett Facebook-oldalt és Youtube-csatornát is létre kell hozni, webdizájnt kell készíteni, a magyar részvétel arculatát is el kell készíteni, valamint az olasz sajtó médiafigyelését is el kell végezni.

Az Euroatlantic Solutions tulajdonosa idén júniustól a Bécsben bejegyzett, 2012-ben alapított EuroAtlantic Solutions Beteiligungs GmbH, amely a Hvg cikke szerint Fellegi cége. A magyar cég ügyvezetője Fellegi mellett Róna Gábor György.

Nem ez az első kommunikációs közbeszerzés, amelyet Fellegi cége nyer meg. Korábban a Kocka-projekt kommunikációs feladatait vitték.

Az Euroatlanticról 2009-ben, a Heti Válasz infocenteres felvásárlásakor már írtunk. Akkor azt írtuk, hogy az első Orbán kormány alatt az akkor Fellegi irányítása alatt álló Euroatlantic 750 millió forintért szerződött az Informatikai Kormánybiztosság kommunikációs feladatainak ellátására. Az Euroatlantic csapatáról a cég honlapján lehet többet tudni

(forrás: Kreatív Online, Közbeszerzési Értesítő)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Indult még a Design Lufi is, meg a Fiktív Plans és a Never Existed, de végül nem ők nyertek.
hirdetés

Budapesti járókelők csendesíthetik le a zabolátlan gépeket.

A Peugeot új, elektromos e-208 modelljéhez ötletes kültéri reklámot készített a francia BETC és a Clear Channel közterületi reklámcég.

A Café PR két elismerést húzott be, az LA Communications egyet.

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés