hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fellegi cége arculatot tervez a kormánynak

Fellegi Tamás ex-fejlesztési miniszter cége, az Euroatlantic Solutions tervezi Magyarország honlapját és arculatát a milánói világkiállításra. 

hirdetés

Fellegi Tamás volt fejlesztési miniszter, Fidesz-közeli üzletember Euroatlantic Solutions nevű cége nyerte el a Miniszterelnökség hirdetmény nélküli tárgyalásos közbeszerzését a milánói világkiállításon való magyar részvétel honlapjának és arculatának a megtervezésére. A feladatokért az Euroatlantic Solutionsön kívül a Lounge Design és a Boost Branding nevű cégek indultak, a nyertes cég nettó 23,9 millió forintért végzi a munkát – áll a Közbeszerzési Értesítőben.

Ezért a keretösszegért a honlaptervezés mellett Facebook-oldalt és Youtube-csatornát is létre kell hozni, webdizájnt kell készíteni, a magyar részvétel arculatát is el kell készíteni, valamint az olasz sajtó médiafigyelését is el kell végezni.

Az Euroatlantic Solutions tulajdonosa idén júniustól a Bécsben bejegyzett, 2012-ben alapított EuroAtlantic Solutions Beteiligungs GmbH, amely a Hvg cikke szerint Fellegi cége. A magyar cég ügyvezetője Fellegi mellett Róna Gábor György.

Nem ez az első kommunikációs közbeszerzés, amelyet Fellegi cége nyer meg. Korábban a Kocka-projekt kommunikációs feladatait vitték.

Az Euroatlanticról 2009-ben, a Heti Válasz infocenteres felvásárlásakor már írtunk. Akkor azt írtuk, hogy az első Orbán kormány alatt az akkor Fellegi irányítása alatt álló Euroatlantic 750 millió forintért szerződött az Informatikai Kormánybiztosság kommunikációs feladatainak ellátására. Az Euroatlantic csapatáról a cég honlapján lehet többet tudni

(forrás: Kreatív Online, Közbeszerzési Értesítő)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Indult még a Design Lufi is, meg a Fiktív Plans és a Never Existed, de végül nem ők nyertek.
hirdetés
hirdetés

Újabb, a márkamegjelenítést szinte teljesen nélkülöző reklám a gyorsétterem-lánctól.

Friderikusz Sándor új műsorában, az Életünk történetében az Istenes-Csobot páron kívül ők is feltűnnek majd.

Nem az előírt formában adták le kimutatásaikat egy vizsgálatban.

A WPP nyerte a 29 piacra szóló megbízást, a hazai és környező piacokon a Burson Cohn & Wolfe régiós partnereként a Chapter4 felel majd a PR-kommunikációért.

Két német partnerrel közösen, lead ügynökségként segítették az online biztosító németországi terjeszkedését.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés