hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fellegi cége arculatot tervez a kormánynak

Fellegi Tamás ex-fejlesztési miniszter cége, az Euroatlantic Solutions tervezi Magyarország honlapját és arculatát a milánói világkiállításra. 

hirdetés

Fellegi Tamás volt fejlesztési miniszter, Fidesz-közeli üzletember Euroatlantic Solutions nevű cége nyerte el a Miniszterelnökség hirdetmény nélküli tárgyalásos közbeszerzését a milánói világkiállításon való magyar részvétel honlapjának és arculatának a megtervezésére. A feladatokért az Euroatlantic Solutionsön kívül a Lounge Design és a Boost Branding nevű cégek indultak, a nyertes cég nettó 23,9 millió forintért végzi a munkát – áll a Közbeszerzési Értesítőben.

Ezért a keretösszegért a honlaptervezés mellett Facebook-oldalt és Youtube-csatornát is létre kell hozni, webdizájnt kell készíteni, a magyar részvétel arculatát is el kell készíteni, valamint az olasz sajtó médiafigyelését is el kell végezni.

Az Euroatlantic Solutions tulajdonosa idén júniustól a Bécsben bejegyzett, 2012-ben alapított EuroAtlantic Solutions Beteiligungs GmbH, amely a Hvg cikke szerint Fellegi cége. A magyar cég ügyvezetője Fellegi mellett Róna Gábor György.

Nem ez az első kommunikációs közbeszerzés, amelyet Fellegi cége nyer meg. Korábban a Kocka-projekt kommunikációs feladatait vitték.

Az Euroatlanticról 2009-ben, a Heti Válasz infocenteres felvásárlásakor már írtunk. Akkor azt írtuk, hogy az első Orbán kormány alatt az akkor Fellegi irányítása alatt álló Euroatlantic 750 millió forintért szerződött az Informatikai Kormánybiztosság kommunikációs feladatainak ellátására. Az Euroatlantic csapatáról a cég honlapján lehet többet tudni

(forrás: Kreatív Online, Közbeszerzési Értesítő)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Indult még a Design Lufi is, meg a Fiktív Plans és a Never Existed, de végül nem ők nyertek.

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés