hirdetés
hirdetés
hirdetés

Féllábú Mikulás figyelmeztet a cukorbetegség veszélyeire

Féllábú Mikulás segítségével hívja fel a figyelmet a cukorbetegségre a Mediator és a Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetsége.

hirdetés

Rendhagyó outdoor kampánnyal hívja fel a figyelmet a 2-es típusú cukorbetegség veszélyeire a Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetsége és a Mediator. December 6-én ugyanis szokatlan plakátokat helyeztek ki a Batthyány téren, amelyen a csokimikulás jelenik meg, ezúttal azonban műlábbal. „Az időzítés nem véletlen, hiszen mikor is lehetne jobban ráirányítani a figyelmet a túlzott cukorfogyasztásra, és az ezzel is kapcsolatba hozható 2-es diabétesz veszélyeire, mint Mikuláskor, amikor minden az édességekről szól" - áll az ügynökség közleményében.

A kampány a Mediator kreatív koncepciója alapján készült el, és az ügynökség felelt a megvalósításért is. Az ügynökség tavaly novemberben kezdte meg együttműködését a Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetségével, amelynek keretében az ügynökség pro bono segíti a Szövetség országos aktivitásainak kreatív, sajtó és közösségi média kommunikációját.

Többek között a Mediator támogatásával valósult meg tavasszal a „Botra fel” elnevezésű országos nordic walking séta 18 vidéki városban és 2 budapesti helyszínen. Emellett a diabétesz világnapja alkalmából az ügynökség segítségével helyeztek el egy interaktív Cukorbombát is az Árkádban. Ennek lényege az volt, hogy az egészséges életmóddal, diabétesszel és annak megelőzésével kapcsolatos kérdésekre kellett a megadott idő alatt válaszolniuk, hogy elkerüljék a cukorbomba felrobbanását.

A diabétesz egyre elterjedtebb betegség, ma Magyarországon közel 800 ezer diagnosztizált cukorbeteg ember él, és további 500 ezer azoknak a száma, akik valójában cukorbetegek, de nem tudnak róla vagy még nem vettek részt diabétesz-szűrésen. Óvatos számítások szerint 2027-re a magyar lakosság 20-70 év közötti korosztályában már minden tizedik ember cukorbeteg lesz.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Két év után szervezik meg ismét az Event Touchot.

A Westendben és a Széna téren lehet szagolgatni.

Lengyel Tamás és Péterfy Bori segíti az alapítvány új termékeinek promócióját.

Németh S. Szilárd, a csatorna vezérigazgatója arról is beszélt, zavarja-e a csatorna nézettségét, ha Rogán Cecíliával fotózzák.

Az Operaház szfinxjével összeakaszkodó Ady Endréről, a csillebérci tündérekről, és a Lánchíd alagútba tolásáról is született már epizód.

hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án. SAVE THE DATE!

hirdetés
hirdetés