hirdetés
hirdetés
hirdetés

Félix Magyarország – a Félix ketchup forgalmazója lett

A Dunabest Kft.-től a Félix Magyarország Kft.-hez került a Félix ketchup forgalmazási joga – jelentette be Kiss József, a Félix Magyarország ügyvezető igazgatója.
hirdetés
A döntést a cég norvég anyavállalata, az Orkla hozta, amely száz százalék tulajdonosa a ketchup termékeket gyártó Félix Ausztria GmbH-nak és a Félix Magyarországnak.

A magyar cég főtevékenysége a gyorsfagyasztott pizzagyártás, amelyből tavaly 7,5 millió darabot gyártott a vállalat. A pizza termékek 80 százalékát tavaly a társaság Svédországban, Norvégiában és Finnországban értékesítette, a maradék 20 százalék a magyar piacra került. Idén a vállalat Magyarországon 1,3-1,5 millió pizzaterméket akar értékesíteni.

A skandináv térségben a magyar cég a tavalyinál még nagyobb megrendelésre számít, 2002-ben a tervek szerint külföldön 3,5-3,7 millió pizzát értékesít. A vállalat saját becslése szerint a hazai piac 30-32 százaléka a Félixé. A Félix ketchup reklámjait a Félix Ausztria GmbH reklámügynökségének, a Schönburg & Cayenne-nek magyar kirendeltsége készíti.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hornyacsek Zoltán 13 évet dolgozott a kiadónál, a napilapüzletágért volt felelős.

Az idén 20 éves újság kívül-belül átalakul.

Gyenge idegzetűek, csak óvatosan!

A Toman Lifestyle márkáihoz kapcsolódóan.

A Washington Postban megjelent egész oldalas hirdetésben ajánlotta fel az eszement nyomravezetői díjat.

hirdetés

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés