hirdetés
hirdetés
hirdetés

Félix Magyarország – a Félix ketchup forgalmazója lett

A Dunabest Kft.-től a Félix Magyarország Kft.-hez került a Félix ketchup forgalmazási joga – jelentette be Kiss József, a Félix Magyarország ügyvezető igazgatója.
hirdetés
A döntést a cég norvég anyavállalata, az Orkla hozta, amely száz százalék tulajdonosa a ketchup termékeket gyártó Félix Ausztria GmbH-nak és a Félix Magyarországnak.

A magyar cég főtevékenysége a gyorsfagyasztott pizzagyártás, amelyből tavaly 7,5 millió darabot gyártott a vállalat. A pizza termékek 80 százalékát tavaly a társaság Svédországban, Norvégiában és Finnországban értékesítette, a maradék 20 százalék a magyar piacra került. Idén a vállalat Magyarországon 1,3-1,5 millió pizzaterméket akar értékesíteni.

A skandináv térségben a magyar cég a tavalyinál még nagyobb megrendelésre számít, 2002-ben a tervek szerint külföldön 3,5-3,7 millió pizzát értékesít. A vállalat saját becslése szerint a hazai piac 30-32 százaléka a Félixé. A Félix ketchup reklámjait a Félix Ausztria GmbH reklámügynökségének, a Schönburg & Cayenne-nek magyar kirendeltsége készíti.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

Jeff Bezos cége 13,7 milliárd dollárt fizet érte.

Kalamár Tamás, a Barátok közt korábbi producere vezeti a sorozat stábját.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés