hirdetés
hirdetés
hirdetés

Asztronautáknak készült, parfüm lett egy NASA-megrendelésből

Furcsa dolgokat szokott kérni a NASA a különböző tudományterületek vezetőitől, aztán előfordul, hogy az eredmény egy különálló termék formájában él tovább. 

hirdetés
Steve Pearce vegyészt azzal kereste meg az űrügynökség, hogy segítsen kifejleszteni az űr szagához leginkább hasonlító illatot. Erre azért volt szükségük, hogy az asztronautákat a lehető legteljeskörűbben fel tudják készíteni, mert senki sem szereti a meglepetéseket, pláne nem akkor, ha éppen a világűrbe érkezik, és a hirtelen fellépő, új szagok pont a váratlan kategóriába sorolhatóak. A projekt még 2008-ban indult és a CNN szerint négy évbe telt, mire sikerült eljutni odáig, hogy szagolható formát öltsön az elképzelés, azóta viszont már készül a parfüm, melyhez a Kickstarteren kalapoztak össze pénzt. 
 
Na, de milyen szaga van az űrnek? 
 
Peggy Whitson, a Nemzetközi Űrállomás (ISS) legénységének egykori taja egy korábbi interjúban azt mondta, leginkább lőporszagú, olyan, mintha valaki beleszagolna egy fegyver csövébe közvetlenül azután, hogy leadtak vele egy lövést. A füstös, égett szag, amiről más asztronauták is beszámoltak, bizonyos esetekben a steakre, málnára, sőt, még a rum illatára is emlékeztette őket.
 
 A most parfümként debütáló Eau de Space-szel a készítők célja igazából a természettudományok felé terelni a fiatalokat, beszédtémát generálva a világűrről egy szokatlan módszerrel. Tervben van még az is, hogy a Hold illatát is megpróbálják valamilyen eszenciába sűrítve megmutatni a világnak. A kampány célja sokszorosan teljesült, egyetlen dolog nem tiszta, hogy a parfüm milyen koncentrátummal dolgozik - bár talán ez már részletkérdés. 
 
 
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Eleve szűkített tartalmat érnek el a gyerekek, amit a szülők tovább korlátozhatnak, ahogy az előtte töltött időt is.

Az ad_apt néven induló új részleg kifejezetten adaptációs, lokalizációs munkákra szakosodott.

Fonay Gergely felügyeli majd az Auchan Korzók brand márkafrissítését is.

Progressive Reklámügynökség kutatást végzett a hirdetők marketingmunkatársai körében azzal kapcsolatban, hogy a járvány miként változtatta meg a reklámügynökségekkel kapcsolatos elvárásokat.

Például Cserhalmi György, Ascher Tamás, Udvaros Dorottya, Alföldi Róbert, Mácsai Pál és Péterfy Bori.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés