hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fél évszázad után nevet vált a Fürge Ujjak

Új névre váltott októberben a Fürge Ujjak. A kiadó 52 év után döntött a megújulásról, a lapban hangsúlyos marad a kötés és horgolás, de ötletet adnak más kreatív munkákhoz is.
hirdetés

Amelie névre keresztelte a Geomédia az elmúlt 52 évben Fürge Ujjak néven megjelenő női magazint. "Hogy Miért pont Amelie? Mert ettől a névtől mindenki mosolyra fakad, főként, ha eszébe jut a francia film bájosan bolondos főszereplője" - írja a Fürge Ujjakról Amelie-re keresztelt lap főszerkesztői beköszöntője.

A kézimunka-magazin 52 év után októberben váltott új névre, az átkeresztelés mellett pedig változott a forma és a tartalom is. Az Amelie-ben továbbra is hangsúlyos marad a kötés és horgolás, de az egyéb kreatív tevékenységek iránt érdeklődők is találnak a lapban ötleteket, valamint bemutatják a hazai divattervezők és iparművészek munkáit is.

A változtatásokkal a kiadó célja a fiatalabb - 25-40 éves - célcsoport elérése.

A Geomédia házon belül készült kampánnyal népszerűsíti az Amelie-t, a kommunikáció a nyomtatott sajtóban, online felületeken, tévében és rádióban fut októbertől, összesen mintegy 50 millió forint értékben.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A megszokott céges portrék helyett most egészen más oldalát ismerhetjük meg az ügynökség dolgozóinak.

Kovács Levente megbízott főszerkesztőként veszi át Forrás Dávid feladatait.

A megbízást a korábban az észak-amerikai piacot kezelő Universal McCann nyerte.

A modellváltás már a következő tanév kezdetétől érvényes lenne. A Színház- és Filmművészeti Egyetem vezetői azt írják, a sietség oka nehezen érthető.

Az EU és a tagállamok fogyasztóvédelmi szervei jutottak erre a megállapításra online razziáik után.

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.