hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fél évszázad után nevet vált a Fürge Ujjak

Új névre váltott októberben a Fürge Ujjak. A kiadó 52 év után döntött a megújulásról, a lapban hangsúlyos marad a kötés és horgolás, de ötletet adnak más kreatív munkákhoz is.
hirdetés

Amelie névre keresztelte a Geomédia az elmúlt 52 évben Fürge Ujjak néven megjelenő női magazint. "Hogy Miért pont Amelie? Mert ettől a névtől mindenki mosolyra fakad, főként, ha eszébe jut a francia film bájosan bolondos főszereplője" - írja a Fürge Ujjakról Amelie-re keresztelt lap főszerkesztői beköszöntője.

A kézimunka-magazin 52 év után októberben váltott új névre, az átkeresztelés mellett pedig változott a forma és a tartalom is. Az Amelie-ben továbbra is hangsúlyos marad a kötés és horgolás, de az egyéb kreatív tevékenységek iránt érdeklődők is találnak a lapban ötleteket, valamint bemutatják a hazai divattervezők és iparművészek munkáit is.

A változtatásokkal a kiadó célja a fiatalabb - 25-40 éves - célcsoport elérése.

A Geomédia házon belül készült kampánnyal népszerűsíti az Amelie-t, a kommunikáció a nyomtatott sajtóban, online felületeken, tévében és rádióban fut októbertől, összesen mintegy 50 millió forint értékben.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az igen jó fizikummal rendelkező énekes a táplálékkiegészítő-cég nagykövete lett.

A Moziverzum adja majd élőben az idei díjátadót.

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától.

hirdetés
hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc