hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fél évszázad után nevet vált a Fürge Ujjak

Új névre váltott októberben a Fürge Ujjak. A kiadó 52 év után döntött a megújulásról, a lapban hangsúlyos marad a kötés és horgolás, de ötletet adnak más kreatív munkákhoz is.
hirdetés

Amelie névre keresztelte a Geomédia az elmúlt 52 évben Fürge Ujjak néven megjelenő női magazint. "Hogy Miért pont Amelie? Mert ettől a névtől mindenki mosolyra fakad, főként, ha eszébe jut a francia film bájosan bolondos főszereplője" - írja a Fürge Ujjakról Amelie-re keresztelt lap főszerkesztői beköszöntője.

A kézimunka-magazin 52 év után októberben váltott új névre, az átkeresztelés mellett pedig változott a forma és a tartalom is. Az Amelie-ben továbbra is hangsúlyos marad a kötés és horgolás, de az egyéb kreatív tevékenységek iránt érdeklődők is találnak a lapban ötleteket, valamint bemutatják a hazai divattervezők és iparművészek munkáit is.

A változtatásokkal a kiadó célja a fiatalabb - 25-40 éves - célcsoport elérése.

A Geomédia házon belül készült kampánnyal népszerűsíti az Amelie-t, a kommunikáció a nyomtatott sajtóban, online felületeken, tévében és rádióban fut októbertől, összesen mintegy 50 millió forint értékben.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

George-ot a Greenroom vezeti be a hazai piacra.

Az ikonikus pajzshoz 1993 óta nem nyúltak, nem is nézett ki jól mobilon. Terveztek egy új céges fontos is.

A Pont Itt szaklap átadta a Gastro&Hotel Design Award elismeréseit.

A közép-európai borbár megjelenése egyből be is húzott egy dizájndíjat.

A Vodafone szenzorai és a Here térképei segítenek neki, a sofőr a garázs bejáratánál kiszállhat. Budapesten mutatták be.

hirdetés
hirdetés

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!