hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fejlődik a Vatikán online jelenléte

Önálló honlapot kapott a Vatikán félhivatalos lapja, melynek heti kiadása már ma is több nyelven érhető el.

hirdetés

Megújult weboldallal várja olvasóit keddtől a L'Osservatore Romano, a Vatikán félhivatalos lapja. „XVI. Benedek pápa regnálásának hetedik évének kezdete alkalmából a Szentszék újsága minden kiadásában elérhető lesz” - jelentette be a lap.

A heti kiadást előfizetés alapján elektronikusan kézbesítik, ez a formátum angol, német, francia, spanyol és portugál nyelven is megjelenik. Ugyanez vonatkozik a havi rendszerességű lengyel kiadásra.

A napilap internetes változata augusztus 31-ig marad ingyenes. Ez viszont egyelőre csak olaszul lesz olvasható, de a későbbiekben más nyelvű változatokra is számíthatnak az érdeklődők.

A L'Osservatore Romano keddtől új címen érhető el. Korábban a Vatikán honlapján volt látogatható a lap internetes kiadása.

A Vatikán a Twitteren is jelen van, az angol folyam itt érhető el.

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tenderajánlást tett közzé a Magyar PR Szövetség, hogy átláthatóbbá és igazságosabbá váljanak az ügynökségi pályázati folyamatok.

A Frank Digital látja el a központi bank idei és jövő évi kommunikációs feladatait. 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés