hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fejleszt és bővül a Femina.hu

Új rovattal és hirdetési formával jelentkezett a Femina.hu. Középre igazítás, kapuhirdetés, infobélyeg és babarovat az újítások.
hirdetés

A honlap középre igazításával a Femina.hu alkalmassá tette a felületét úgynevezett kapuhirdetések fogadására, valamint bevezették az infobélyeget is. Előbbi sokkal nagyobb felületet és egy speciális formát kínál a hirdetések elhelyezésére, míg az infobélyeg egy oldal jobb alsó sarkán felugró reklámfelület. Ebben egy kis kép és egy rövid link helyezhető el, akár személyre szabottan is.

Az oldal tartalmi újítása a Baba rovat, mely a várandós és kisgyermekes anyukákat szólítja meg. A rovat bevezetésénél alkalmazták először a kapuhirdetési formát.

A rovat célcsoportja azok a 19 és 35 év közötti, közép-, felsőfokú végzettséggel rendelkező,  A és B társadalmi státuszú, városi nők, akik az anyaság bármely időszakában cikkeket, hasznos ötleteket és szolgáltatásokat találhatnak a rovatban.

A cikkeken kívül itt is találhatóak interaktív szolgáltatások: a gólyavárókat kínai nemkalkulátor, a kismamákat a kilenc hónapot végig kísérő naptár, a nagyobb lurkók anyukáit mesetár és letölthető színezők várják.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

 A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. 

Egyre több raktárkoncertet vállaló zenekar csatlakozik az akcióhoz.

Ötletes absztrakciók, szokatlan perspektívák és önmegvalósítás vitték a prímet júliusban.

Erősen ajánlják a maszkviselést, belépéskor hőmérőzésre is lehet számítani.

Képernyőfüggők, már csak a virtuális valósgban tájékozódnak, elidegenedtek egymástól - Billie Eilish szerint a sztereotípiákkal szemben pont ez a generáció hozhat társadalmi változásokat.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés